چرا TextMate 2 ویرایشگر کد مورد علاقه من برای Mac است (قسمت 3)

عکس پروفایل نویسنده

@davidmlesدیوید مورالس

مهندس کامپیوتر. از سال 2000 به عنوان توسعه دهنده وب کار می کند.

در این قسمت آخر این مجموعه ، من قصد دارم دو ویژگی را که بیشتر در کار خود استفاده می کنم مقایسه کنم: جستجوی پروژه و باز کردن سریع آن.

## جستجوی پروژه

در IDE ، شما ابزارهای زیادی دارید تا بدانید یک روش در کجا پیاده سازی شده یا به کدام پرونده تعلق دارد. در یک ویرایشگر متن ، معمولاً هیچ راهی آسان برای این کار وجود ندارد ، اگرچه ممکن است ابزاری وجود داشته باشد که از این ویژگی ها تقلید کند.

** TextMate 2 ** ، ویرایشگر بومی Mac ، از یک سبک کلاسیک در سیستم عامل پیروی می کند: پنجره ای برای انجام جستجو باز می کند و همه چیز در داخل اتفاق می افتد.

از عبارات منظم پشتیبانی می کند ، نادیده گرفتن حروف کوچک ، نادیده گرفتن فضای خالی ، جستجوی در فهرست ، تاریخچه جستجو (به عنوان کلیپ بورد) ، جستجوی انواع فایل های خاص و موارد دیگر نتایج جستجو دقیق است ، گروه بندی شده بر اساس فایل است که می تواند جمع شود یا از لیست خارج شود. در آخر ، می توانید پرونده های مورد نظر را انتخاب کنید تا رشته مورد نظر خود را جایگزین کنید.

چیزی که من در مورد این سیستم دوست دارم این است که وقتی روی یک نتیجه دوبار کلیک کنید ، پنجره در پس زمینه قرار می گیرد و وقتی دوباره آن را باز می کنید در همان حالت باقی می ماند.

مورد دیگری که در مورد این ویرایشگر دوست دارم این است که وقتی در جعبه جایگزینی تایپ می کنید ، می توانید در نتایج جستجو نحوه جایگزینی آنها را مشاهده کنید.

در ** Sublime Text 3 ** ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور