چرا ماده شیمیایی Dow به یک فضای ابر ترکیبی منتقل شد

شرکت شیمیایی داو ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی در جهان ، از سال 1897 فعالیت خود را آغاز کرده است. در طول این 124 سال ، این شرکت انواع مختلفی از فن آوری را پذیرفته است ، از جمله جدیدترین آنها ابر است.

مسیر Dow ​​Chemical به سمت ابر ، به دلیل ردپای پیچیده و پیچیده فناوری اطلاعات که از عملیات حیاتی ماموریت پشتیبانی می کند ، یک خط مستقیم نبوده است. این بدان معنا بود که داو باید شرکای مناسب و روش صحیح فناوری را برای مهاجرت به ابر در جایی که منطقی است ، انتخاب کند.

در کنفرانس مجازی اخیر مایکروسافت ایگنایت ، تونی روبنکر ، معاون دانشیار فناوری اطلاعات پلت فرم ابر و مراکز داده ، مسیر شرکت خود را به سمت یک محیط ابر ترکیبی توصیف کرد.

روبنکر گفت: “استراتژی ما در طول سه سال گذشته استفاده از ابر به عنوان بخشی از استراتژی کلی فناوری اطلاعات ما بوده است.” “ما به دنبال ابر هستیم تا بتوانیم چابکی و سرعت بیشتری را برای شرکای داخلی خود به بازار عرضه کنیم.”

Dow Chemical از کجا می آید

روبنکر سیستم های IT داو را سنتی و آنچه کسی از یک شرکت بزرگ انتظار دارد توصیف کرد.

سیستم های IT آن بسیار متمرکز و مرکزی-محور هستند. وی گفت که هفت مرکز داده اصلی در سراسر جهان وجود دارد که تقریباً 4800 دستگاه فیزیکی و حداقل 7000 دستگاه مجازی دارند.

روبنکر گفت: “کاری که ما باید انجام دهیم استفاده از ابر است که به ما کمک می کند بدهی های فنی را از بین ببریم و بارهای ماشین های مجازی را از سیستم های داخلی به ابر برسانیم.” “این یکی از مواردی است که ما در حال حاضر با آن مقابله می کنیم.”

چالش های مهاجرت ابر

جابجایی بارهای کاری به ابر ، آسانسور و جابجایی ساده نیست. چالشها و ملاحظات متعددی وجود دارد که روبنکر باید با آنها کنار بیاید.

امنیت و حفظ یکپارچگی داده ها از جمله چالش های اساسی است. همانند عملکرد و تأخیر. از آنجا که برنامه های کاربردی آن در سراسر جهان توزیع شده است ، Dow بر کاهش یا از بین بردن تأخیر متمرکز است.

و سپس هزینه وجود دارد.

وی گفت: “ما مجبور شدیم به گونه ای به ابر منتقل شویم كه هزینه ها را به حداقل برسانیم و كاهش دهیم.”

به گفته روبنکر ، داو دریافت که می تواند بارهای ابری را از طریق چندین فرآیند حاکمیت داخلی بهینه کند. این فرایندهای حاکمیت به شما اطمینان می دهد که وقتی بار کاری به سمت ابر حرکت می کند ، برای اندازه ، عملکرد و هزینه بهینه شود.

مایکروسافت مهاجرت رویکرد کارخانه

داو رویکرد مشارکتی در تلاش برای نوسازی ابر خود دارد.

روبنکر خاطرنشان کرد که سازمان او با IBM مشارکت دارد ، که به پشتیبانی سیستم های داخلی داو کمک می کند. از طرف ابر عمومی ، Microsoft Azure جهتی است که میزان کار به سمت آن هدایت می شود.

روبنکر گفت ، تداوم بخشی اصلی از مهاجرت به یک محیط ابر ترکیبی است. برای این منظور ، داو از روشی استفاده می کند که به عنوان روش Microsoft Azure Migration Factory شناخته می شود. این رویکرد مدل و فرایندی را برای جابجایی بارهای کار از محل استقرار به Microsoft Azure تعریف می کند. تداوم زمانی که بار کاری در حال حرکت است حفظ می شود ، اطمینان حاصل کنید که پروتکل های امنیتی ، اطلاعات مسیریابی شبکه ، نظارت و عملکرد سیستم دست نخورده باقی می مانند.

وی گفت: “وقتی سوئیچ را در محیط لاجوردی روشن می كنیم ، همه چیز مانند محل كار عمل می كند.”

مدل ترکیبی – که در آن داو در محیط داخلی و در ابر مایکروسافت لاجورد اجرا می شود – به این معنی است که برخی از کارکنان فناوری اطلاعات در هر دو محیط مسئولیت دارند.

روبناکر گفت: “ما در حالی که به طور همزمان ردپای بزرگی در لاجوردی می گیریم ، زیرساخت های داخلی را حفظ می کنیم.” “اساساً ، بسیاری از افراد دو کلاه دارند.”

داو دارای زیرساخت های سنتی است که 25 سال تجربه پشتیبانی از محیط های اصلی دارند که اکنون نیز می توانند به راحتی به محیط لاجوردی بروند. آموزش و مهارت در استفاده از آن مهم بوده است.

روبناکر گفت: “ارتقاilling سطح کوهنوردی کار کلیدی بود که ما هنگام ساختن بنیاد خود انجام دادیم و اطمینان حاصل کردیم که افراد ما قبل از شروع این مسیر آموزش دیده باشند.”

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور