چرا باید نرم افزار خود را تحت مجوز Open Innovation تهیه کنید

عکس پروفایل نویسنده

بسیاری از مردم تعجب می کنند که منبع باز منبع چیست؟ برای کسانی که به آن مبتلا نمی شوند ، فکر می کنند این کارها چیزهای رایگان را خارج می کنند. آنها نمی فهمند که BeagleBone چگونه منفجر شد. از همه مهمتر ، به نظر نمی رسد که آنها درک کنند که اینترنت همانطور که ما می شناسیم ، یا بسیاری از نوآوری ها از نظر دنیای مدرن ، اگر منبع باز نبود ، وجود نخواهد داشت یا همان نخواهد بود. حتی وقتی به شرکتهای فناوری اختصاصی مانند اپل نگاه می کنید ، می توان ادعا کرد چهره هایی مانند استیو وزنیاک از جنبش سخت افزاری باز دهه ها پیش بسیار الهام گرفته اند.

خارج از جنبه نرم افزاری همه چیز ، منبع باز تا حد زیادی الهام بخش tinkers و مهندسان است. چیزی که در خارج از منبع باز ایجاد شده است ، نوآوری آزاد است و مردم بیشتر و بیشتر تمایل دارند که طرح ها ، نمودارها و نمودارهای مربوط به چیزهای جالب را که روی آنها کار می کنند به اشتراک بگذارند. از نظر نوآوری باز ، شاید برخی از نمونه های مورد علاقه من شامل BPS.space و Hyperloop Alpha الون ماسک باشد.

با روحیه نوآوری باز ، شما همچنین سایت هایی مانند SketchFab با برخی دارایی های سه بعدی بارگیری شده دارید که برای استفاده مجدد مشخص شده اند. وب سایت هایی مانند Hackaday ، Instructionables و Hackster نیز به عنوان الهام بخش سازندگان و فعالان شناخته شده اند.

https://www.youtube.com/watch؟v=nwqSjMttcSg

همچنین پروژه هایی در YouTube توسط hobbyist …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور