چرا این چهار بحث توسعه دهنده اتلاف وقت است

عکس پروفایل ظهر زاخاری گل هکر

من هرگز به خصوص شخص مقابله ای نبودم در محل کار ، ترجیح می دهم با همکارانم روابط خوبی برقرار کنم تا اینکه در مورد موضوعاتی که در واقع به نفع محصول یا تیم نیست ، درگیر بحث های بی پایان باشم.

متأسفانه ، توسعه دهندگان نرم افزار عشق بحث کردن خواه در مورد سبک ، ابزار و یا کل سیستم عامل باشد ، ما موجوداتی لجوج و باهوش هستیم و بدبختانه ایمان داریم که عقایدمان را حقایق می دانند (هشدار خرابکار: آنها چنین نیستند).

جنگ های شعله مهم نیستند ، و گرچه برخی از بحث ها می توانند سالم باشند ، اما به طور خاص چهار مورد وجود دارد که من آرزو می کنم در حال حاضر پایان یابد.

1. سبک های تورفتگی

احتمالاً یکی از بحث برانگیزترین – در عین حال کم ارزش ترین – بحث های موجود در این لیست ، سبک های فرورفتگی یک کابوس برای گفتگو است. زبانه ها بدون فاصله. 4 تا از آنها یا شاید 2

جدی ، حالا منو بکش

بحث در زبانه ها و فضاها در یک قسمت اولیه سیلیکون ولی برجسته شده است ، بحثی خودمحورانه است که واقعیت های زبان و الگوهای چارچوب ، بهترین روش ها و قابلیت نگهداری طولانی مدت پروژه را کاملاً نادیده می گیرد. همه افراد یک اولویت دارند – شخصاً من فضاهایی را دوست دارم (که برای شما که فکر می کنید ترجیح دادن فضاها به این معنی است که من ده هزار بار در روز فاصله را فشار می دهم) فضاهایی را دوست دارم (که به عنوان soft-tabs نیز شناخته می شوند) – اما اولویت شخصی من جایی ندارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور