پیامدهای هوش مصنوعی متن باز: آیا باید کد منبع AI خود را به صورت عمومی آزاد کنید؟

عکس پروفایل نویسنده

@achaplyginالکسی چاپلیگین

عاشق شبکه های عصبی. من جانشین تحویل محصول در Reface هستم – برنامه هوش مصنوعی برای جابجایی چهره در فیلم ها ، تصاویر GIF و تصاویر.

در حالی که بشریت به پیاده سازی راه حل های جدید هوش مصنوعی در بسیاری از صنایع ادامه می دهد ، هنوز در مورد سودمندی و اصول اخلاقی این پروژه ها بحث و تبادل نظر می شود. کارشناسان تأکید می کنند که توسعه دهندگان هر ابزار جدید هوش مصنوعی باید خوب بودن آن را بررسی کنند ، در مورد ایمنی آن مسئولیت داشته و خطر بالقوه آسیب آن را در نظر بگیرند. هنوز این سوال که چه کسی باید ایجاد و استفاده از فناوری های جدید هوش مصنوعی را کنترل کند ، به ویژه در رسانه های مصنوعی و ابزارهای جعلی عمیق ، همچنان باز است. و ثانیا ، آیا خطر وجود کد ابزارهای جدید در دسترس عموم مردم است؟

در این مقاله ، من افکار خود را در مورد اینکه چرا بهتر و ایمن است فناوری جدید AI را به دست کسب و کار بجای آزاد کردن آن در طبیعت ، به اشتراک بگذارم.

چرا فناوری مبادله تمام بدن نباید منبع باز باشد

در سال 2018 ، من کار ایجاد یک اتاق مناسب دیجیتال را شروع کردم که در زمینه یادگیری ماشین کار می کند. این نیاز به غلبه بر چند موضوع جدید دارد که تاکنون در یادگیری ماشین حل نشده است. هیچ اطلاعاتی در مورد چگونگی تغییر نسبت بدن با توجه به پارامترهای خاص در دسترس نبود ، بنابراین هیچ کس نمی دانست چگونه بدن را با AI ضخیم تر یا لاغرتر نشان دهد. حتی الان ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور