تجسم داده ها: Spotify داده ها برای هنرمندان مورد علاقه در طول زمان

عکس پروفایل نویسنده

در داستان قبلی خودم ، برنامه Additive Spotify Analyzer را که نوشتم توصیف کردم. یکی از ویژگی های آن نمایش گالری از هنرمندان مورد علاقه خود است. Spotify این را از کتابخانه و عادات گوش دادن شما جمع آوری می کند. این نمایش تصویری خوبی است ، اما اخیراً من برای بررسی چیزی در Spotify API برگشتم و متوجه شدم که بازیابی هنرمندان مورد علاقه شما بحث دیگری دارد: بازه زمانی. این به من ایده ای برای یک ویژگی جدید برای افزودن به برنامه داد. چگونه هنرمندان مورد علاقه شما با گذشت زمان تغییر می کنند؟ این داستان چگونگی تجسم هنرمندان مورد علاقه خود از Spotify در یک نمودار Plotly با استفاده از پایتون است.

همانند مقاله قبلی در مورد کار با ویژگی های صوتی ، ما همچنین با پرونده های JSON شروع خواهیم کرد. برای بازیابی هنرمندان مورد علاقه ، باید سه درخواست (دامنه طولانی_مدت ، متوسط_ترم و کوتاه_ترم) ارائه دهیم و در نهایت با سه پرونده JSON همراه با داده ها مواجه خواهیم شد. پرونده ها از قبل براساس محبوبیت مرتب شده اند. سخت ترین قسمت تجسم داده ها است. چگونه باید نمایش داده شود؟ من داده ها را به یک صفحه گسترده بردم تا در اطراف بازی کنم و ببینم چه شکلی است.

در این صفحه گسترده ، ستون سمت چپ داده های بلند مدت ، ستون میانی میان مدت و سمت راست داده های کوتاه مدت است. از این طریق می توان دریافت که تعداد معدود هنرمندانی وجود دارند که در همه وجود داشته باشند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور