پر کردن و مسطح کردن فرم های PDF همراه با مثالهایی

تصویر
عکس پروفایل UniDoc Hacker Noon

@گوشالUniDoc

ما توسعه دهندگان را قادر می سازیم مقاله مجازی را بخوانند و بنویسند – یعنی اسناد (عمدتا فایلهای PDF و Office)

فرم های PDF ابزاری مناسب برای جمع آوری و ذخیره اطلاعات مشتریان ، کاربران یا کارمندان شما هستند. به عنوان مثال ، می توانید با تزریق مقادیر از پرونده های JSON ، داده ها را از وب سایت خود جمع آوری کرده و در فرم های PDF قرار دهید جاودان PDF ، یعنی فایلهای PDF که مسطح شده و غیر قابل ویرایش شده اند.

Go اغلب زبان ابر نامیده می شود (به دلیل کافی) و شما را قادر می سازد تا برنامه های قدرتمندی ایجاد کرده و به عنوان یک باینری مستقل برای استقرار راحت در حداقل ظروف Docker یا موارد دیگر مستقر شوید. این برای میکرو سرویس ها بسیار مناسب است و سرعت شگرف آن شما را قادر می سازد تا بقیه کلاس را شکست دهید. بنابراین با پردازش PDF ها در Go به شما عملکرد خارق العاده ، برنامه های بومی و ساده و سادگی ، امنیت بسیار بالاتری نسبت به برنامه های مبتنی بر C می دهید.

ممکن است برنامه هایی داشته باشید که به صورت فرم PDF از وب سایت خود بارگیری می شوند که کاربران می توانند آنها را پر کرده و از طریق ایمیل ارسال کنند یا داده ها را از طریق فرم های وب سایت شما جمع آوری کنند. هر برنامه ای را می توانید برای پردازش ذخیره کنید و سپس یک کپی مسطح ایجاد کنید که اساساً فرم موجود با داده های پر شده است ، اما در جایی که مقادیر درون محتوا قرار گرفته باشد مسطح شده و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور