راه های غلبه بر موانع زبانی با فن آوری های زبان

تصویر
عکس پروفایل اوان موریس هکر ظهر

@evan4morrisایوان موریس

به انرژی و اشتیاق بی حد و مرز خود معروف است. ایوان به عنوان یک تحلیلگر مستقل شبکه ، مشتاق ، کار می کند

COVID-19 صنعت دیگری را تحت تأثیر قرار داده و باعث شده است مردم هنجارهای جدیدتری را اتخاذ کنند. صنعت ترجمه سنتی تفاوتی ندارد. به لطف Big data و فناوری های ترجمه ماشینی که جهان را قادر به انجام تجارت به طور معمول کرده است ، چندین اختلال در جهت حرکت کردن ایجاد شده است.

تأثیر ، کاربردها و دامنه داده های بزرگ روز به روز بزرگتر و گسترده تر می شوند. اکنون این صنعت در هر صنعت دیگری – به یک روش یا روش دیگر – مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال ، صنعت رسانه و سرگرمی به خوبی از تجزیه و تحلیل های پیش بینی شده برای بدست آوردن بینش های مفید برای ایجاد محتوای جذاب ، تأثیرگذار و بهبود تجارب مصرف کنندگان استفاده می کند. از نظر تولید داده ، صنعت بانکداری و مالی در اوج است زیرا میزان داده های آنها در هر ثانیه 700 درصد رشد می کند در سال جاری. تصور کنید اگر 100٪ از این داده ها استفاده می شد – تراکنش های بانکی و مالی بدون اصطکاک چقدر خواهد بود.

گفته شد ، داده های بزرگ برای صنعت ترجمه پدیده ای کاملاً جدید است که با حضور سیستم عامل های ترجمه مبتنی بر ابر و فناوری عصبی ترجمه ماشینی امکان پذیر شده است. مشاغل قبلی که از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور