پروژه های سخت افزاری باز با استفاده از Lonero: Kinetic Miner و Lonero ATM

عکس پروفایل نویسنده

سلام دنیا! اخیراً ، من روی برخی از پروژه های سخت افزاری باز با استفاده از Lonero کار کرده ام. این پروژه های خاص منبع آزاد هستند و برای فشار آوردن به موارد خلاقانه Lonero و بلاکچین ایجاد شده اند. لیست پروژه ها به شرح زیر است:

راهنمای استخر استخراج برای Lonero

راهنمای استخر استخراج برای Lonero فقط یک راهنمای عمومی برای استخر استخراج است. با این حال ، این یک الگوی اساسی را برای شروع سفارشی سازی استخر و ساخت چیزی خارج از آن فراهم می کند. Lonero از قبل قابل استخراج است ، و این فقط راهنمایی است که به منظور سادگی ایجاد شده است. این است که خارج از استخر جهانی Cryptonote، و در حال حاضر در نسخه بتا است.

Kinetic Miner برای Lonero

پروژه دیگر ، که یکی از مورد علاقه های من است ، یک معدنچی حرکتی برای Lonero است. اساساً ، تمام مفروضات این مفهوم مال من Lonero هنگام رانندگی با دوچرخه شما بود. این یک پروژه سرگرم کننده DIY بود که من بر اساس یک مفهوم قدیمی ساخته شده بودم که از ژنراتور دوچرخه سواری داگ کاستلو ساخته شده بود. به عنوان یک ساخت مفهومی ، از آن لذت بردم.

پروژه خودپرداز Lonero

پروژه دیگری که من روی آن کار کرده ام ، چنگال خودپرداز Open Bitcoin برای Lonero است. این پروژه در اینجا قابل مشاهده است. من همچنین سعی کردم روی تنظیمات Lamassu برای Lonero کار کنم. دلیل اصلی شروع این پروژه ها الهام بخشی از دیدن استارتاپ هایی مانند Bitstop و تعجب این بود که چه کاری می توانم برای منبع باز Lonero انجام دهم. پروژه کامل …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور