پدر XML برای رفع اشکال عملکرد داده ها Docugami را راه اندازی می کند

عکس پروفایل نویسنده

@joshconstineجاش کنستین

من یک سرمایه گذار اصلی در مرحله اولیه صندوق سرمایه گذاری سرمایه SignalFire هستم. قبلاً من 8 سال سردبیر TechCrunch بودم.

وقتی داده ها ساختار می یابند ، مقدار پدیدار می شود. ما بارها و بارها آن را دیده ایم. Google پیوندهای وب را در PageRank ساختار داده است. فیس بوک نمودار اجتماعی شما را در رتبه بندی محتوا قرار داده است. تسلا در حال تبدیل تصاویر خیابان های شهر به الگوریتم های ناوبری است. اسناد یکی دیگر از منابع تقریباً نامحدود موجود در داده های بدون ساختار است. Docugami می تواند با تقطیر آنچه در داخل است ، به یک شرکت فناوری نسل تبدیل شود.

85٪ از اطلاعات شرکت به عنوان “داده های تاریک” بدون ساختار به دام افتاده است. به همین دلیل ژان پائولی در حالی کار خود را که بیش از 20 سال پیش هنگام ایجاد همکاری با XML برای کنسرسیوم شبکه جهانی وب شروع کرده بود ، به پایان می رساند. همانطور که پائولی خود اذعان می کند ، او “با اسناد وسواس کرده است” و حرفه خود را به باز کردن قفل پتانسیل داده های بدون ساختار اختصاص داده است. این عامل اصلی کار وی در مایکروسافت بود ، جایی که او به ایجاد مشاغل چهار میلیارد دلاری کمک کرد و پیشتاز تلاش برای افزودن یک لایه داده به اسناد آفیس بود.

اکنون ، او با استارتاپ جدید خود Docugami ، هوش مصنوعی قابل سفارشی سازی ساخته است که به مشاغل امکان می دهد اطلاعات غیر ساختاری خود را به داده تبدیل کرده و مورد استفاده قرار دهند.

“فقط 15٪ از اطلاعات سازمانی در یک پایگاه داده است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور