“پایتون در حال خوردن دنیای توسعه نرم افزار است”

مایکل کندی کارآفرین موفق و متخصص توسعه نرم افزار است. او پادکست هفتگی Talk Python To Me را ایجاد کرده و میزبان آن است که بر موضوعات توسعه نرم افزار تمرکز دارد. او همچنین نویسنده اصلی برنامه آموزش آموزش پایتون (Python Training) ، برنامه آموزشی آنلاین پایتون را تأسیس کرده و دارد. این مصاحبه توسط Evrone ، یک شرکت مستقر در روسیه که بر توسعه سفارشی در روسیه تمرکز دارد ، انجام شد. متن زیر شامل مصاحبه با مایکل کندی است ، که یک توسعه دهنده نرم افزار اعتراف کرده و بنیانگذار پادکست Talk Python to Me است.

تصویر
عکس پروفایل الیزابت لووا هکر ظهر

الیزابت لووا

سردبیر اصلی در Evrone.com

معرفی

مایکل کندی کارآفرین موفق و متخصص توسعه نرم افزار است. او پادکست هفتگی Talk Python To Me را ایجاد کرده و میزبان آن است که بر پایتون و موضوعات مربوط به توسعه نرم افزار تمرکز دارد. او همچنین نویسنده اصلی برنامه آموزش آموزش پایتون (Python Training) ، برنامه آموزشی آنلاین پایتون را تأسیس کرده و دارد. ما این فرصت را داشتیم که در مورد تجربیات مایکل با مایکل مصاحبه کنیم و کل متن را در زیر قرار داده ایم. امیدوارم که شما از آن لذت ببرید!

مصاحبه

اورون: ما در Evrone سالهاست که توسعه سفارشی را انجام داده ایم و سعی می کنیم اجتماعات حرفه ای در روسیه ، مانند جامعه ای برای توسعه دهندگان Ruby ، ​​برای Python …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور