ویژگی های حق بیمه Twitter ممکن است شامل واگرد Tweet ارسال شده باشد

جزئیات جدید کشف شده در مورد سرویس اشتراکی آینده توییتر نشان می دهد که یکی از ویژگی ها ممکن است توانایی لغو توییت های ارسالی باشد.

جین منچون وونگ ، مهندس معکوس ، اطلاعاتی را که اخیراً کشف کرده است به اشتراک گذاشت و نشان داد که سرویس اشتراک ممکن است “Twitter Blue” نامیده شود و قیمت آن را از 2.99 دلار در ماه ارائه می دهد.

تقریباً یک سال است که راه اندازی نهایی برنامه های برتر توییتر شناخته شده است و توسط نمایندگان این شرکت رسماً تأیید شده است. آنچه شناخته نشده است این است که هزینه خدمات اشتراک توییتر چقدر است یا این سرویس برای مشتریان پرداخت کننده چه ارزشی دارد.

جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط ونگ نزدیکترین چیز به جزئیات ملموس است که تاکنون ظاهر شده است. حتی اگر این اطلاعات در برنامه خود توییتر یافت شده است ، مهم است که بخاطر داشته باشید هیچ یک از این موارد تأیید نشده است ، همه قابل تغییر قبل از راه اندازی هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا در مورد چند ویژگی که کاربران می توانند در ازای اشتراک 2.99 دلار در ماه در توییتر دریافت کنند ، اطلاعات بیشتر وجود دارد.

واگرد ارسال شده Tweet

دقیقاً یک دکمه ویرایش نیست ، اما مسلماً بهترین چیز بعدی ، ویژگی خنثی سازی ارسال به کاربران آخرین فرصت را می دهد تا توییت خود را قبل از پخش مستقیم برای دیدن همه مرور کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پس از زدن دکمه “Tweet” ، یک تایمر ظاهر می شود که در حدود 6 ثانیه به کاربران می دهد تا دوباره فکر کنند آنچه را که به دنیا ارسال می کنند.

این به کاربران فرصت کافی می دهد تا اشتباه تایپی شرم آور را بیابند ، در مناسب بودن پیام خود تجدید نظر کنند یا به محتوای بیشتری که می خواهند به توییت اضافه کنند ، فکر کنند.

زدن “واگرد” از انتشار توییت جلوگیری می کند و به کاربران امکان می دهد ویرایش های لازم را انجام دهند یا آن را از وجود حذف کنند.

به طور قابل فهم ، ممکن است کاربران از خود بپرسند که پرداخت این هزینه چه فایده ای دارد وقتی می توانند توییت ها را حذف کرده و به صورت رایگان منتشر کنند.

مشکل این روش این است که توییتر توییت های پاک شده را در جدول زمانی افراد دیگر نگه می دارد تا زمانی که از سیستم خارج شوند یا برنامه را ببندند. در حالی که ممکن است این توییت حذف شده باشد ، تعداد محدودی از کاربران به طور بالقوه قادر به دیدن آن هستند.

درگیر شدن با توییت های حذف شده امکان پذیر نیست ، اما به راحتی می توان از آنها اسکرین شات کرد ، به این معنی که شواهد آنچه در توییت شده است قابل پخش است.

قبل از اینکه کسی یک فرصت برای دیدن آن یا حتی بدتر ، عکس آن را از طریق یک دکمه واگرد ، حذف کامل یک توییت را تضمین کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مجموعه های نشانک

ویژگی احتمالی مجموعه به کاربران امکان سازماندهی نشانک های خود را در پوشه ها می دهد.

در حال حاضر ، وقتی یک کاربر توییت ها را بوک مارک می کند ، همه آنها به یک لیست مشابه اضافه می شوند. این باعث می شود که نشانه گذاران مشتاق به سختی بتوانند آنچه را که دنبال آن هستند پیدا کنند.

یک ویژگی برتر می تواند به کاربران امکان ایجاد دسته های جداگانه را برای جدا کردن نشانک های خود در آنها بدهد. مشابه افزودن پین به تخته های Pinterest.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مقالات خبری بدون آگهی

با خریداری ماه گذشته توئیتر از اسکرول ، تأیید شد که تجربه خواندن اخبار بدون آگهی ، که درآمد خود را با ناشران تقسیم می کند ، بخشی از پیشنهاد اشتراک آینده خواهد بود.

تصور می شود که قابلیت های اسکرول از یک سطح سطح بالاتر از سطح پایه 2.99 دلار ارائه می شود که باید برای ناشران بتواند برش مناسبی داشته باشند.

این به طور بالقوه به کاربران امکان می دهد بر روی پیوند به یک مقاله خبری ضربه بزنند و آن را در برنامه توییتر بدون تبلیغات بخوانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه Twitter ممکن است در اشتراک حق بیمه ارائه دهد ، به گزارش های قبلی ما مراجعه کنید:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور