ویرایش فرم تماس با ما با استفاده از ویرایشگر وب Velo

عکس پروفایل نویسنده

@اوتاکوگامراوتاکو گیمر

من عاشق بازی های ژاپنی هستم و می خواهم اشتیاقم را با جهانیان در میان بگذارم!

ایجاد فرم تماس با Velo به عنوان پای آسان است! الگوهای وب سایت Wix فرم تماس کاملاً قابل استفاده و کاملاً شایسته ای را ارائه می دهند. با این حال ، این فقط جعبه های متن ساده برای ارسال ها و یک طرح سیاه و سفید یا به سادگی رنگی را ارائه می دهد. شما البته می توانید آن را تغییر دهید ، اما من تصمیم گرفتم که به آن پایبند باشم زیرا استفاده از آن برای کاربر نهایی هم ساده است و هم آسان.

اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که آدرس خیابان خود را به آدرس محل کار یا مرکز تحویل خود تغییر دهید (این در صورت پذیرش نامه الکترونیکی مفید است). همچنین ، شما باید ایمیل خود را به ایمیل درخواست کسب و کار خود ، شماره تلفن به تلفن ثابت یا شماره تلفن مشاغل خود ویرایش کنید.

سپس ، ساعات کار خود را با ساعت کاری خود (قبل از Covid فرض می کنم) جایگزین کنید ، و بعد از اینکه کار را با آن تمام کردید ، فقط باید محل ارسال کاربر ارسال شود. اکنون سرانجام می توانید اعلان های ایمیل را به ایمیل شخصی خود تغییر دهید ، یا درصورتی که مورد علاقه شما باشد ، یکی از تجارت خود را وارد کنید.

در غیر این صورت اگر نمی خواهید از ایمیل شخصی خود برای آن استفاده کنید ، این گزینه را دارید که آن را خالی بگذارید و به طور خودکار مطالب ارسالی را به ایمیل مشارکت کننده وب سایت ارسال می کند ، مشروط بر اینکه فقط شما در آن نباشید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور