وقت آن است که یک کنترل کیفیت برای افزونه های وردپرس داشته باشیم

عکس پروفایل نویسنده

@جانریسبیجان ریسبی

پدر ، شوهر و نویسنده مغرور مقالات فوق العاده طولانی. دکتر مغازه بدون مشروبات الکلی (www.alcoholfree.co.uk)

هنگامی که در شب کریسمس مطلبی را در مورد کیفیت پایین افزونه ها در گروه وردپرس فیس بوک ارسال می کنید و ظرف چند ساعت 131 واکنش و 118 نظر دریافت می کند ، اساساً همه اینها با هم توافق دارند ، می دانید که در احساس خود تنها نیستید.

پست مورد بحث مربوط به کیفیت پایین بسیاری از افزونه های وردپرس از جمله پرداخت شده برای افزونه های برتر و نه فقط موارد رایگان بود.

برای اینکه از همان ابتدا واضح باشد ، در این مورد به افزونه ها ادامه می دهم ، اما منظور من از مضامین و سایر محصولات ، خدمات و افزودنیهای وردپرس است.

مدتی بود که قصد نوشتن چیزی در این مورد را داشتم ، اما ماههاست که بدون وقفه با یک سایت جدید WooCommerce و تجارت اصلی خود مشغول هستم.

از تجربه شخصی من و تأیید شده توسط بسیاری از افراد دیگر در بحث فیس بوک در شب کریسمس ، مشخص شده است که بسیاری از افزونه های وردپرس به سادگی قابل انجام نیستند.

این نه تنها به اعتبار وردپرس آسیب می زند بلکه باعث اتلاف وقت ارزشمندی می شود که لازم نیست توسعه دهندگان ، سازندگان وب سایت ها ، طراحان و کاربران نهایی آن را پس انداز کنند.

دلایل زیادی برای این سطح پایین کیفیت وجود دارد از جمله این ایده غلط است که هر کسی می تواند پلاگین بنویسد و آن را بفروشد ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور