وضعیت دفاعی امنیت سایبری جهانی در زیرساخت های حیاتی

عکس پروفایل نویسنده

@جفری-نایهنویسجفری نیژنهویس

زندگی شما یک بلاکچین غیرمتمرکز است ، به جز هیچ کس جز این که نسخه کامل وقایع را در اختیار ندارید.

جهان به عنوان یک کل و کشورهای حاکم به طور جداگانه همیشه با انواع تهدیدات روبرو هستند. هر منطقه چالش های خاص خود را دارد. بعنوان مثال برخی از جزایر به دلیل افزایش سطح دریا و تغییر آب و هوا کاملاً ناپدید می شوند. برخی از کشورها با فقر ، بیماری ها یا فقدان حقوق اساسی بشر دست و پنجه نرم می کنند. با این حال ، سایر کشورها عموماً میزان آسیب پذیری آنها در برابر جاسوسی ، جاسوسی و حملات سایبری را دست کم می گیرند.

مشابه اینکه آب و هوای ما به مرور تغییر می کند ، طبیعتاً همانطور که دنیا تعادل خود را صلاح می داند ، وسایل بازی فضایی نیز تغییر می کند. اگرچه در این مورد ، این طبیعت مادر نیست که رشته ها را می کشد بلکه رهبرانی مانند پوتین ، شی جین پینگ ، اردوغان یا کیم جونگ اون هستند. نوع متفاوتی از تهدیدها به همان اندازه خطرناک است ، اما اغلب تا زمان حمله یا کشف غیرقابل مشاهده است ، و این امکان را دارد که بر تعداد زیادی از مردم یا اقتصاد تأثیر بگذارد.

تهدید برای دموکراسی ها و مزایای اقتصادی رقابتی

تهدید جدی مداوم برای دموکراسی ها وجود دارد زیرا دولت های ملی قاطعانه و خودمحورتر می شوند. انگیزه ها از منافع سیاسی و ایمنی ملی ، انگیزه های مالی و اقتصادی تا تأثیر قدرتمندتر بر … متفاوت است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور