وردپرس با نیازهای ناشر ارتباط برقرار نمی کند؟

انتشار وب به سمت ارائه تجربه کاربری با کیفیت به بازدیدکنندگان سایت متمایل است. این اهداف در معیارهای Core Web Vital Google که معیارهای مهم تجربه کاربر را اندازه گیری می کنند ، گنجانده شده است. اما به نظر نمی رسد که اکوسیستم برنامه نویسی وردپرس این نگرانی ها را برطرف کرده باشد.

به نظر نمی رسد وردپرس از نظر تجربه بهتر کاربر از آنچه ناشران به آن نیاز دارند ، آگاه باشد. در نتیجه به نظر می رسد جامعه توسعه وردپرس هیچ برنامه ای برای ارائه آنچه ناشران لازم دارند ، ندارد.

یک ناشر وردپرس با باز کردن یک موضوع پشتیبانی ، س askingال کرد که چرا سایت وردپرسی آنها برای Core Web Vital (نمرات Google Core Web Vital Fix و Google PageSpeed ​​Insight Rank در موبایل) اینقدر کم نمره کسب کرده است.

Google PageSpeed ​​Insight بازخورد می دهد که چه مشکلاتی باید برطرف شود تا تجربه کاربری بهتری که با معیارهای Core Web Vital اندازه گیری می شود ، ارائه شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بسیاری از کمبودهای تجربه کاربر در وردپرس که توسط Google برجسته شده است ، به دلیل روشهای استاندارد کدگذاری است که نصب معمولی وردپرس است.
مسائل کدگذاری که ابزارهای Google برجسته می کنند ، بدون تقصیر خود ناشر اتفاق می افتد.

مشکلات موجود در خود وردپرس ، مضامین و افزونه ها است. اما مشکلات از طریق سهل انگاری اکوسیستم توسعه دهنده وردپرس اتفاق نمی افتد.

موضوعات معمول شامل اسلایدرهایی است که کد bloat را ایجاد می کنند ، فرمهایی که کد bloat را اضافه می کنند ، حتی پلت فرم جدید طراحی و انتشار سایت وردپرس گوتنبرگ ذاتاً نفخ دارد.

نفخ گوتنبرگ به این صورت اتفاق می افتد که وردپرس هر اسکریپت مورد نیاز برای هر بلاک گوتنبرگ را که به طور بالقوه می تواند مورد استفاده قرار گیرد ، بارگیری می کند ، صرف نظر از اینکه بلوک استفاده شده است یا خیر.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

دلیل نفخ شکم این است که یک کار ساده برای توسعه دهندگان است که تمام کد مورد نیاز را در یک فایل اضافه کنند و با آن کار کنند. این طور نیست که توسعه دهندگان تنبل یا کم توجه هستند. این یک روش معمول کدگذاری است ، این روشی است که سایتها همیشه در آن توسعه یافته اند.

اما اینترنت در همین لحظه در حال پیشرفت است تا مجموعه ای از استانداردهای تجربه کاربر را که با معیارهای Core Web Vital شامل می شود ، بپذیرد.

آنچه اتفاق می افتد این است که اینترنت در یک جهت حرکت می کند اما شیوه های کدگذاری وردپرس هنوز به روند پاسخ نداده است.

این واقعیت در یک موضوع پشتیبانی اخیر وردپرس منعکس شده است ، جایی که ناشری در مورد نمره پایین Core Web Vital خود درخواست کمک می کند.

پاسخ وردپرس این بود که ناشر نباید برای کمک به وردپرس بیاید. وردپرس پاسخ داد که ناشر باید به دنبال راه حلی از Google باشد.

ناشر برای کمک در مورد کاستی در شیوه برنامه نویسی ذاتی هسته وردپرس به وردپرس آمده است. و به ناشر گفته شد كه برای راهنمایی در مورد وردپرس به Google مراجعه كند. فرقی میکنه؟

عکس صفحه پاسخ WordPress به س Aboutال درباره Core Web Vital

عکس صفحه پشتیبانی از وردپرس

در مثالی دیگر ، در یک گروه فیس بوکی وردپرس شخصی در مورد ضربه عملکردی که پلاگین وردپرس Jetpack ایجاد می کند س askedال کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Jetpack افزونه ای است که توسط طرف انتفاعی وردپرس ، Automattic ایجاد شده است. این افزونه مقدار زیادی از توابع مانند اشتراک اجتماعی ، ابزارهای شخصی سازی ، ابزارهای امنیتی ، ابزارهای پشتیبان گیری و بسیاری از توابع دیگر را که کاربر ممکن است نیاز داشته باشد یا نداشته باشد ، اضافه می کند.

شخصی که این س askingال را مطرح می کند گفت که آنها در توسعه یک سایت غیر انتفاعی نقش داشته اند. نگرانی آنها این بود که تیم توسعه سایت می خواهد از Jetpack استفاده کند اما آنها نگران بودند که چون Jetpack ویژگی های لازم را ندارد ، ممکن است Jetpack باعث ایجاد نفخ سایت ناخواسته شود و با این کار یک تجربه منفی کاربر از کد اضافی که کاربر می خواهد باید بارگیری کنید

برخی از توسعه دهندگان سایت وردپرس که به این بحث پاسخ دادند ، اظهار نظر کردند که Jetpack بد نیست. اما آنها همچنین گفتند که از نصب Jetpack به دلیل کد bloat و فعالیتهای دیگری که توسط پلاگین Jetpack آغاز شده و آنها را غیر قابل قبول می دانند ، خودداری کردند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به همین دلیل است که یک ناشر پاسخ داده است که آنها ترجیح می دهند از افزونه هایی استفاده کنند که همان کاری را انجام می دهند که لازم است و از بارگیری افزونه ای که با عملکردی که نیازی به آنها ندارند ، جلوگیری می کنند.

آنچه بسیاری از ناشران به سمت آن گرایش دارند سادگی کد ناب ، وب سایت های سریعتر و تجربه کاربری با کیفیت است.

هرچه سایت پیچیده تر باشد ، احتمال تأثیر تأثیر تجمعی بارگذاری اسکریپت های سایت در تجربه کاربر بیشتر است.

با نصب افزونه های بیشتر برای حل مشکلات ذاتی هسته وردپرس ، احتمال افزایش تعارض با یک افزونه دیگر که مشکل دیگری را حل می کند وجود دارد.

با توجه به اینکه معیارهای Page Speed ​​و Core Web Vital به سرعت به یک نگرانی مهم تبدیل شده اند که نمی توان آنها را نادیده گرفت ، ناشران حق دارند که روی یک تجربه کاربری با کیفیت تمرکز کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور