هک انرژی های تجدیدپذیر برای آینده سبز [Infographic]

عکس پروفایل نویسنده

@برایان والاسبرایان والاس

بنیانگذار @ NowSourcing. همیار @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

تا اواسط دهه ، بازار جهانی انرژی های تجدید پذیر در مجموع به 1.5 تریلیون دلار می رسد. این افزایش چشمگیری خواهد بود. در سال 2019 ، انرژی تجدیدپذیر معادل 43.5 میلیون خانه در ایالات متحده تأمین می شود. در آن سال ، انرژی خورشیدی و بادی 18.7 و 14 میلیارد دلار سرمایه گذاری داشت. آنها هر کدام صدها هزار شغل ایجاد کردند. تا سال 2025 ، آنها می توانند میلیون ها نفر را استخدام کنند.

در حالی که دولت های سراسر جهان مشوق هایی را ارائه می دهند ، بخش عمده ای از رشد تقاضا است. در آمریكا ، 71٪ از شهروندان تصور می كنند كه باید انرژی پاك را در اولویت قرار داد و تقریباً نیمی از مصرف كنندگان مایل به پرداخت ماهانه بیشتر برای دریافت برق از یك منبع تجدید پذیر هستند. علاوه بر این ، 58 درصد فکر می کنند انرژی های تجدیدپذیر اقتصاد را بهبود می بخشد.

صنعت انرژی های تجدیدپذیر چگونه تقاضای فزاینده را برطرف می کند؟ برای این کار به باتری بهتری نیاز دارند. سیستم فعلی اندازه گیری خالص (که در آن کاربران خورشیدی مسکونی توان مازاد خود را به شرکت های تاسیساتی خود می فروشند) طبق مقررات جدید قرار است از رده خارج شود. انرژی خورشیدی مسکونی بدون داشتن سیستم ذخیره انرژی ، که به صاحبان خانه اجازه می دهد در هر زمان از انرژی گرفته شده در روز استفاده کنند ، از نظر اقتصادی قابل اجرا نخواهد بود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور