هنگامی که رمزگذاری انتها به انتها و منبع باز در یک بستر پیام رسانی با هم می آیند

عکس پروفایل نویسنده

به تازگی ، واتس اپ سیاست حفظ حریم خصوصی خود را به روز کرده است. این رویداد ، همراه با بحث های مداوم در مورد نگرانی های مربوط به حریم خصوصی در مورد سیستم عامل های آنلاین که ما هر روز استفاده می کنیم ، باعث ایجاد علاقه در زمینه های حفظ حریم خصوصی و امنیتی و مهاجرت به سیستم عامل های پیام رسانی دیگر مانند Signal می شود.

من فکر می کنم دانستن اینکه چرا یک برنامه پیام رسان از رمزگذاری انتها به انتها استفاده می کند بسیار مهم است و چرا منبع آزاد آن در زمینه حفظ حریم خصوصی و امنیت ضروری است. در این مقاله ، سعی می کنم به صراحت توضیح دهم که چرا این دو مفهوم مهم هستند و چگونه با یکدیگر تعامل دارند. هدف من این است که جزئیات فنی در مورد پروتکل سیگنال را تا حد ممکن کم آورده و مزایای استفاده از یک سیستم پیامرسانی منبع باز با رمزگذاری انتها به پایان را توضیح دهم.

منبع آزاد چگونه از حریم خصوصی و امنیت بهره مند می شود؟

ابتدا بیایید تعریف کنیم که منبع باز برای ما چه معنی دارد. بیایید برنامه پیام رسانی سیگنال را به عنوان مثال در نظر بگیریم. ما می توانیم کد منبع کامل برنامه Signal را از اینجا مشاهده و بارگیری کنیم. این بدان معناست که اگر دانش فنی لازم برای جمع آوری این قطعات را دارید ، می توانید کد اصلی برنامه های تلفن همراه و سرور را از پیوندی که ارائه کردم بارگیری کنید ، آنها را به نیاز خود تغییر دهید (تغییر آرم ، منوها ، نحوه برقراری ارتباط و غیره) .) ، کد منبع را به برنامه ها و برنامه های اجرایی تبدیل کنید ، تنظیم کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور