همگام با تحول دیجیتال: مشاوره شغلی برای حرفه ای های جاوا

تصویر
عکس پروفایل Alex Theedom Hacker Noon

@دوستی دیگرالکس Theedom

مربی اصلی فنی MuleSoft

اگر شما یک توسعه دهنده باتجربه جاوا هستید و می خواهید بدانید که چگونه در این اوقات بی سابقه پیش بروید ، افزودن مهارت تحول دیجیتال به رزومه شما به پیشرفت مورد نظر شما کمک می کند.

در این مقاله ، من تحول دیجیتال را تعریف می کنم و در مورد چگونگی استفاده از تخصص جاوا برای دستیابی به مزیت در این زمینه با تقاضای بالا بحث خواهم کرد.

تحول دیجیتال چیست؟

به گفته گارتنر ، این “فرآیند بهره برداری از فن آوری های دیجیتال و پشتیبانی از قابلیت ها برای ایجاد یک مدل جدید تجاری دیجیتال قوی” است. این امر در مورد ایجاد سهولت در ارتباط بین داده ها از هر سیستمی ، بدون توجه به محل استقرار آن برای مشاغل ، به منظور ایجاد سریعتر تجارب متصل است.

چالش ها و مزایای کسب و کارها

چالشی که مشاغل با آن روبرو هستند این است که داده های آنها پراکنده است. این روش از منابع مختلفی تهیه شده و به طور ناامیدکننده ای پردازش آن دشوار است ، این برای شرکتهایی که به داده های به موقع و دقیق برای کار در رقابت متکی هستند ، بهینه نیست.

بنابراین با اتصال سیستم ها و یکپارچه سازی داده ها ، مشاغل می توانند با حفظ امنیت و کنترل ، به راحتی تجارب متصل را بسازند. این به آنها امکان می دهد تا قفل قابلیت ها را برای ساخت راه حلهایی باز کنند که با افزایش تصاعدی ارزش و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور