نمای جدید شما Majestic برای سال 2022 پخش زنده است –

همانطور که در پست وبلاگ قبلی خود اشاره کردیم، ما بسیار مشغول کار بر روی بازسازی ساختاری سایت مجستیک بوده ایم. این پروژه به ارائه ظاهر و احساس امروزی تری در هنگام دسترسی به داده های بک لینک ما کمک می کند و به ما پلتفرم بهتری برای ادامه ساختن بهترین ابزارهای هوشمند لینک در کلاس خود می دهد.

ما خوشحالیم که اعلام کنیم که ناوبری با ظاهر جدید ما اکنون فعال است. به علاوه ما همچنین برخی به‌روزرسانی‌ها را برای رسیدگی به مشکلات جزئی UX قدیمی و ناسازگاری‌های UI ارائه کرده‌ایم.

چه چیزی تغییر کرده است؟

ناوبری ابزار اصلی را به سمت چپ منتقل کرد

وقتی برای اولین بار به majestic.com به روز شده نگاه می کنید، اولین چیزی که باید از آن خارج شود، ناوبری جدید است. ما پیمایش افقی قدیمی، تنگ و گاهی گیج‌کننده را با منوی تازه جایگزین کرده‌ایم که حاوی تمام پیوندهایی است که در سفر هوشمند پیوند به آن نیاز دارید.

یک عکس از صفحه نمایش خلاصه کاوشگر سایت، که ناوبری جدید Majestic سمت چپ را نشان می دهد
bit.ly

جابجایی بین ابزارها راحت تر است

ما تداوم عبارات جستجو را در هر قسمت از سایت بهبود بخشیده ایم. حفظ جستجوی اولیه خود را با پرش از یک ابزار به ابزار دیگر بسیار آسان تر می کند. اگر برای وب‌سایت خاصی به Site Explorer نگاه می‌کنید، سپس روی مقایسه کلیک کنید، ما عبارت جستجوی شما را منتقل می‌کنیم تا مجبور نباشید آن URL طولانی را دوباره وارد کنید.


می توانید از املاک صفحه نمایش بیشتری استفاده کنید

در حالی که ما مدت‌هاست از دستگاه‌های کوچک پشتیبانی می‌کنیم، معماری سایت ارگانیک ما هرگز واقعاً از فضای اضافی ارائه شده توسط صفحه‌نمایش‌های وسیع‌تر استفاده نکرده است.

Majestic اکنون با مانیتورهای رومیزی امروزی با وضوح بالا سازگاری بهتری دارد و به شما امکان می دهد با عرض صفحه نمایش دلخواه خود کار کنید.


اجزای ساده کاوشگر سایت

ما از این فرصت استفاده کرده ایم تا خلاصه سایت اکسپلورر را کمی صیقل دهیم و بسیاری از اجزای صفحه را استاندارد کنیم. برای سریع‌تر یافتن اطلاعات مهم، تعداد زنده و حذف‌شده خود را به بالای خلاصه آورده‌ایم.

تصویری از Site Explorer Summary، که داده های سازماندهی مجدد را نشان می دهد

علاوه بر این، ما از این فرصت استفاده کرده ایم تا برخی از اجزای قدیمی Site Explorer Summary را مرتب و استاندارد کنیم.

تصویری از Site Explorer Summary، که موارد داده‌های تراز شده را نشان می‌دهد

مقایسه خلاصه اکنون کارت های خلاصه را نشان می دهد

برای برجسته کردن تفاوت‌های کلیدی هنگام مقایسه سایت‌ها یا نشانی‌های اینترنتی، چند کارت را در یک نگاه به بالای Compare Summary اضافه کرده‌ایم.

تصویری از Compare Summary، که طرح‌بندی کارت جدید را نشان می‌دهد

اکنون که دسترسی به مجموعه مقایسه ما با عبارت جستجوی از پیش استفاده شده از قبل ساده‌تر شده است، روش واضح‌تری برای مقایسه آن مورد جستجو با سایت‌های مرتبط اضافه کرده‌ایم.

دیگر لازم نیست بدانید با چه کسی مقایسه کنید، فقط تا 9 دامنه را از لیست انتخاب کنید و روی مقایسه کلیک کنید.

تصویری از ورودی سایت‌های مرتبط جدید در خلاصه مقایسه

منوی بهبودیافته UX. منوهای تلفن همراه و پاسخگو بسیار بهبود یافته است

منوهای ما تکه تکه و نامفهوم شده بودند، و این به ویژه در موبایل قابل مشاهده بود. پیوندهای مربوط به اقدامات و ابزارها در پشت انواع دکمه های ناوبری پنهان می شوند. آیتم های منو در همه دستگاه ها در یک منوی واحد ادغام می شوند.

قدیمی

تصویری از منوهای قدیمی موبایل Majestic

جدید

اسکرین شات از منوی جدید مجستیک موبایل

ایجاد بستری برای نوآوری، توسعه و ویژگی های جدید در آینده.

ما واقعا امیدواریم که از مسیرهای جدید از طریق ابزارها و داده های Majestic لذت ببرید. و بابت ناراحتی جزئی در حافظه عضلانی که ممکن است برخی از شما در حین عادت کردن به طرح جدید احساس کنید عذرخواهی می کنم.

قدردانی می کنیم که شما، مشتریان ما، کارهایی برای انجام دادن دارید – و گاهی اوقات داده های فوری برای جمع آوری دارید. شما نمی خواهید مجبور باشید هر سال یک رابط کاربری جدید را دوباره یاد بگیرید تا گزارش هایی را که برای شما مهم هستند دانلود کنید. به همین دلیل است که ما به شدت در برابر وسوسه ایجاد تغییرات اساسی منظم تر در ظاهر و احساس Majestic مقاومت کرده ایم.

این یکی اما متفاوت بود. اولاً، ما به محدودیت زبانه‌ها و ابزارهای Site Explorer رسیده بودیم و سقفی مصنوعی در سراسر مجموعه ابزار خود ایجاد کردیم. و ثانیاً، ما نیاز داشتیم که تجربه کاربری شکسته منوی تلفن همراه را برطرف کنیم. این به‌روزرسانی‌ها بستر بسیار بهتری را برای بهبود بیشتر و ارائه ابزارها و گزارش‌های جدید هیجان‌انگیز به ما داده است.

این تغییرات به طور گسترده مورد آزمایش قرار گرفته اند و بازخوردها بسیار مثبت بوده است. ما از دریافت برخی انتقادات سازنده روشنگر، علاوه بر تمجیدهای مهربانانه و سخاوتمندانه، خوشحالیم! اگر زمانی برای کلیک کردن، در نظر گرفتن و ارائه بازخورد پیدا کردید، ما از صمیم قلب قدردانی و تشکر می کنیم.

اگر چیزی پیدا کردید که عجیب به نظر می رسد، لطفاً به تیم خدمات مشتری ما اطلاع دهید. در طول دوره طولانی بتا، آنها از نزدیک با توسعه دهندگان ما کار کرده اند تا اطمینان حاصل شود که نظرات و مشاهدات شما توسط تیم توسعه محصول دیده می شود.

از اینکه به انتهای این پست رسیدید متشکریم، ناوبری جدید majestic.com اکنون زنده است، و اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، می‌توانید آن را از اینجا بررسی کنید.

برای تماس با هر گونه بازخورد، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: https://majestic.com/help/contact-us?subject=New+Left+Navigation&Topic=feedback.

از طرف دیگر، اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی از سایت جدید داشته باشید، یا با یکی از تیم ما گپ بزنید تا ببینید چگونه می‌توانید بیشترین استفاده را از اشتراک Majestic خود ببرید، لطفاً یک نسخه نمایشی یک به یک با یکی از ما رزرو کنید. نمایندگان خدمات مشتری عالی

آخرین پست های استیو فیتزپاتریک (همه را ببین)

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور