نمایه کسب و کار Google خود را مستقیماً در جستجو و نقشه ادعا کنید

«Google برای کسب‌وکار من» دیگر وجود ندارد—به گفتن «نمایه کسب‌وکار Google» عادت کنید زیرا شرکت جستجو ابزار جستجوی محلی مهم خود را ساده کرده و نام آن را تغییر می‌دهد.

با نام جدید، روشی کاملاً جدید برای کسب و کارها برای ادعای نمایه خود ارائه می شود که اکنون می تواند مستقیماً از جستجو و نقشه ها انجام شود.

در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره نمایه های کسب و کار Google بدانید.

نحوه درخواست نمایه کسب و کار گوگل

یک جستجوی سریع برای نام کسب و کار شما در Google، گزینه ای را برای تأیید نمایه شما یا حل مشکلات نمایه ای که قبلاً ادعا شده است، باز می گرداند.

این کار را می توان از نمایه شما در برنامه Google Maps یا با وارد کردن کلمه کلیدی «کسب و کار من» در نوار جستجو نیز انجام داد.

نمایه کسب و کار گوگلنماگرفت از support.google.com/business، نوامبر 2021.

یک نمایه کسب‌وکار Google ادعا شده و تأیید شده به شما امکان می‌دهد وقتی افراد به دنبال کسب‌وکار شما هستند، اطلاعات نشان‌داده‌شده در نتایج جستجو را ویرایش کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

تاجرانی که نمایه‌های کسب‌وکار را در Google ایجاد می‌کنند یا ادعا می‌کنند، می‌توانند راه‌اندازی خود را مستقیماً در جستجوی Google و Maps تکمیل کنند.

از آنجایی که می‌توان کل فرآیند را در جستجوی Google تکمیل کرد، کسب‌وکارها می‌توانند فوراً مشاهده کنند که آیا نمایه آنها برای عموم قابل مشاهده است یا خیر.

اگر اینطور نیست، گوگل به شما می گوید که این کار را انجام دهید تا توسط جستجوگران دیده شود.

این برای کسب و کارها چه معنایی دارد؟

اگر قبلاً یک نمایه کسب‌وکار Google (که قبلاً به عنوان فهرست کسب‌وکار من در Google شناخته می‌شد) ادعا کرده‌اید، دیگر نیازی به انجام کاری نیست.

در آینده، ساده ترین راه برای مدیریت نمایه شما از طریق جستجوی Google و Maps خواهد بود.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

وب‌سایت «Google برای کسب‌وکار من» و برنامه تلفن همراه دیگر برای مشاغل کوچک ضروری نیست.

برای کسب‌وکارهای بزرگ‌تر، وب‌سایت «Google برای کسب‌وکار من» برای مدیریت چندین نمایه از یک داشبورد در دسترس خواهد بود. به مرور زمان به “Business Profile Manager” تغییر نام خواهد داد.

در سال 2022، برنامه «Google برای کسب‌وکار من» در تلاشی برای انتقال کاربران به تجربه جدید بازنشسته می‌شود.

کسانی که از Google My Business API استفاده می‌کنند می‌توانند به این کار ادامه دهند زیرا راه به جایی نمی‌برد. تمام عملکردهای فعلی خود را حفظ می کند و در آینده به روز رسانی های اضافی دریافت می کند.

جزئیات بیشتر در مورد این تغییر توسط گوگل در ماه های آینده ارائه خواهد شد.

منبع: راهنمای کسب و کار من در گوگل


تصویر ویژه: نماگرفت از support.google.com/business، نوامبر 2021.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور