نقشه برداری ذهن ، تفکر خلاق و فناوری های واقعیت افزوده (AR) آنها را هدایت می کند

عکس پروفایل نویسنده

دانشمندان قرن ها را به مطالعه مغز ما اختصاص داده اند ، و سعی در درک چگونگی سیم کشی این کامپیوتر فوق العاده قدرتمند ، درک جهان و آزمایش محدودیت های توانایی آن را دارند.

حوزه IT از مدت ها قبل توانایی مغز را برای درک جهان از طریق Computer Vision (CV) به کار گرفته است تا به ماشین ها فرصتی بدهد تا “جهان را” تقلید کنند که تصور انسان از بینایی را تقلید می کند ، اما کدام یک از ستون های اصلی این امکان را دارند ؟

این چالش از آنجا آغاز شد که فهمیدیم در ابتدا همه تصاویر در شبکیه چشم ما به صورت 2 بعدی ظاهر می شوند ، در حالی که مغز ما برای تفسیر سه بعدی آنها در یک چشم به هم زدن ، فقط در 13 میلی ثانیه تکامل یافته است.

با تکامل فناوری ، نوآوری ها در هوش مصنوعی (AI) ، شبکه های عصبی (NN) و یادگیری عمیق ماشینی اجازه می دهند این فرایند را دوباره بسازند و حتی در برخی از کارهای شناسایی و برچسب زدن اشیا over بیش از توانایی های انسان پیشرفت کنند ، به ماشین ها توانایی “دیدن” جهان

آیا بشر می تواند از طریق ماشین استفاده شده در اصول 3D و CV پیشرفت کند؟

به طور سنتی از مواد 2 بعدی برای ارائه اطلاعات ، آموزش یا آموزش افراد از هر زمینه استفاده می شد ، به دلیل عدم پیشرفت تکنولوژی در آن زمان ، امکان تبدیل شدن به 3D وجود نداشت.

تعدادی از مطالعات انجام شده در دهه گذشته در مورد تجربیات 2D در مقابل 3D (دستی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور