نحوه مبهم سازی IP برای پخش محتوای دارای محدودیت جغرافیایی چگونه کار می کند

عکس پروفایل نویسنده

@جیسون والمسلیجیسون والمسلی

من دوست دارم برای محصولات و گرایش های فنی بنویسم

مبهم سازی IP فرآیندی است که باعث می شود موقعیت جغرافیایی کاربر پنهان یا پوشانده شود. گرفتگی IP که به عنوان جعل جغرافیایی نیز شناخته می شود ، شامل همه مواردی است که باعث می شود هویت کاربر با روش های مختلف مخفی یا ناشناس شود.

برای دستیابی آنها به مزایای بی شماری ، از جمله دسترسی به سایت های محدود شده در زمینه جغرافیایی و / یا وب سایت های مختلفی که باید هویت خود را از آنها پنهان کنید.

فناوری Obususation چگونه کار می کند؟

از طرف دیگر ، سرویس های جریانی در حال تبدیل شدن به روش جدید تحویل محتوا به مخاطبان در سراسر جهان هستند. نتفلیکس ، هولو ، دیزنی پلاس ، HBO ، SonyLiv و بسیاری از کانال های دیگر برای زنده نگه داشتن صنعت سرگرمی ، فیلم ، نمایش تلویزیونی و سریال های اینترنتی تولید می کنند.

با این حال ، این سرویس های پخش جریانی دارای مجوزهای محدودی هستند و فقط از مناطق خاص می توان به آنها دسترسی داشت. به همین دلیل است که ما اغلب می بینیم افرادی که به دنبال راه حل برای دسترسی به این محتوا هستند. به عنوان مثال ، سرویس های پخش جریانی آمریکایی یا کانال های خارج از ایالات متحده ، مانند HBO Max یا Hulu ، از هرجای دنیا هیاهوی زیادی دارند.

به همین ترتیب ، بسیاری از مسافران سابق یا مسافران در سراسر جهان به دنبال کانال هایی از کشورهای مربوطه خود هستند ، مانند Hulu در سنگاپور یا BBC
iPlayer در خارج از انگلستان ، و لیست ادامه دارد.

حتی کانال هایی مانند Netflix که در سراسر جهان در دسترس هستند می توانند کتابخانه های مختلفی برای مناطق مختلف داشته باشند. این محدودیت های جغرافیایی باعث می شود بینندگان و کاربران در مورد روش هایی برای دسترسی و تماشای کانال ها و نمایش های مورد علاقه خود فکر کنند و اینجاست که مبهم سازی IP به کار می رود.

دستگاه های آنلاین یا مجهز به اینترنت معمولاً با آدرس IP و مکان GPS ردیابی می شوند. با این حال ، تکنیک های کلاهبرداری جغرافیایی موقعیت و سیگنال نادرستی را برای مکان طعمه دستگاه شما ایجاد می کنند. سپس می توان به دلایل مختلفی از جمله جریان جغرافیایی ، از ایجاد موقعیت کاذب استفاده کرد.

هنگام مصاحبه با سردبیر StreamingRant ، از ما پرسیدیم که چگونه بینندگان از مناطق مختلف می توانند محتوای دارای محدودیت جغرافیایی را در منطقه خود تماشا کنند ، و پاسخ او “جعل جغرافیایی مکان آنها” بود. وی همچنین اشاره کرد که “یکی از بهترین تکنیک های مبهم سازی IP که ما آنالیز کرده ایم ، سرورهای VPN مبهم است.”

به بیان ساده ، می توان از VPN یا هر روش مبهم سازی IP دیگر برای پنهان کردن موقعیت جغرافیایی شما استفاده کرد. این سرویس پخش جریانی را وادار می کند که شما از مکانی مجاز یا محدود نشده به کانال یا سیستم عامل دسترسی دارید. این باعث می شود که به کانال های پخش جریانی دسترسی داشته باشید و همچنین نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین تماشا کنید.

به غیر از VPN ها ، پنهان سازی شبکه یکی دیگر از روش های مبهم سازی است. با پنهان کردن نام شبکه از پخش عمومی ، سعی در تأمین امنیت بی سیم دارد. اما ، از آنجا که شناسه مجموعه سرویس (SSID) به طرق مختلف منتقل می شود ، پنهان سازی شبکه یک اقدام امنیتی قوی محسوب نمی شود. پنهان کردن پخش SSID در روتر ممکن است ناخواسته باعث افشای ثابت SSID توسط کنترل کننده رابط شبکه شود.

چرا باید از IP Obususation استفاده کنید؟

خوب ، استفاده از مبهم سازی IP می تواند متنوع باشد ، در صورتی که به تصویر وسیع تبدیل می شود. با این حال ، اگر ما آن را محدود کنیم تا محتوای محدود شده از نظر جغرافیایی را پخش کنیم ، یکی از مهمترین مزایایی که می توان به دست آورد جعل سرویس های پخش جریانی برای مکان شماست.

سرویس های پخش محدودیت های منطقه ای را برای سیستم عامل های خود اعمال کرده اند. از جمله ، Disney Plus در ایالات متحده آمریکا ، استرالیا ، کانادا ، نیوزیلند و هلند قابل دسترسی است. برای دسترسی به دیزنی پلاس از هر منطقه دیگر ، باید مکان خود را از یکی از این مناطق فریب دهید یا آن را جعل کنید.

به همین دلیل استفاده از مبهم سازی IP در پخش جریانی محتوای محدود شده ضروری است. علاوه بر این ، مزایای دیگر استفاده از مبهم سازی IP می تواند گشت و گذار و پخش جریانی ایمن و محافظت شده باشد. شما نمی توانید شناسایی شوید و اطلاعات شخصی شما از طریق این روش در برابر هکرها یا سایر کاربران محافظت می شود.

کلمات نهایی

خوب ، مبهم سازی IP مفهومی است که در دنیای فناوری کاملاً شناخته شده است و مدتهاست که در حال بررسی جهان است. اما پس از معرفی خدمات تولید و پخش محتوای دیجیتال ، از اهمیت و اهمیت برخوردار شده است.

از طریق تکنیک های مبهم سازی IP ، به ویژه سرورهای VPN مبهم ، می توان به سرویس های جریانی که برای مناطق خاص محتوا تولید می کنند ، دسترسی پیدا کرد. این باعث می شود طیف گسترده ای از فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی و سریال های وب با سهولت در دسترس باشد و شما می توانید هرکدام از آنها را بدون توجه به اینکه در کدام منطقه هستید تماشا کنید.

برچسب ها

با هکر نون همراه باشید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا قفل تجربه خواندن سفارشی خود را باز کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور