مهندسی هرج و مرج: آنچه شما نمی دانید

عکس پروفایل نویسنده

@FlippedCodingمایلیسا

مهندس نرم افزار / سخت افزار | سخنران فن آوری بین المللی | مخترع تصادفی و دانشمند کمی دیوانه

با استفاده از برنامه های بومی ابری ، همیشه این احتمال وجود دارد که چیزی منجر به قطع خدمات شما شود. ممکن است سیم از پریز خارج شود و این باعث سرور شما شود یا یکی از سرویس های شما اتصالات شبکه ای را که به آن وابسته هستید از بین ببرد.

اینها مواردی است که سیستم شما به طور معمول در کد یا زیرساخت پاسخ نمی دهد. شما باید راهی بفهمید که برخی از نقاط ضعف سیستم شما کجاست و به آن مناطق توجه بیشتری نشان دهید. ساخت سیستمی که هر اتفاق عجیب و غریبی را که ممکن است اتفاق بیفتد دشوار است ، اما با مهندسی هرج و مرج می توانید سیستم خود را در برابر بسیاری از شرایط غیر منتظره مقاوم کنید.

مهندسی هرج و مرج چیست

تعریف مهندسی هرج و مرج در حال آزمایش بر روی سیستم شما برای ایجاد اطمینان از توانایی سیستم در مقاومت در برابر شرایط غیر قابل پیش بینی تولید است. این بدان معناست که مهندسی هرج و مرج هنگامی اتفاق می افتد که شما روی سیستم تولیدی آزمایش کنید.

این تقریباً خلاف هر آنچه در مورد بهترین روش ها می دانیم مغایر است و همین امر آن را به مفهومی مفید تبدیل می کند. شما سعی می کنید ببینید که سیستم شما در برابر هر تعداد اتفاقات تصادفی که ممکن است رخ دهد چقدر ایستادگی می کند.

با تمام وابستگی های مختلف و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور