مهاجرت به سیستم عامل های پخش ویدئو بدون سرور مانند AWS Elemental

عکس پروفایل Max Kalmykov Hacker Noon

@ماکسمالمیکوفماکس کالمیکوف

VP ، رسانه و سرگرمی در DataArt. علاقه مند به فن آوری از نیویورک.

تعداد فزاینده ای از مشاغل به سمت راه حل های فناوری بدون سرور روی می آورند و به آنها این امکان را می دهد تا با از بین بردن نیاز به مدیریت نرم افزار و سخت افزار سرور ، کاملاً بر روی سیستم عامل خود متمرکز شوند.

معماری بدون سرور ، همچنین به عنوان باطن بدون سرور یا محاسبات بدون سرور شناخته می شود ، یک مفهوم طراحی نرم افزار است که در آن تمام برنامه ها توسط منبع شخص ثالث میزبانی و مدیریت می شوند. سرویس خارجی به طور جامع سخت افزار و نرم افزار سرور را حفظ می کند و اپراتورهای بستر را آزاد می گذارد تا منابع خود را به سیستم عامل اختصاص دهند. به طور معمول ، برنامه های مرتبط به عملکردهای فردی تقسیم می شوند ، که امکان انعطاف پذیری و مقیاس پذیری استثنایی را فراهم می کند ، در حالی که مدیریت متمرکز سخت افزار و نرم افزار ضمن کاهش هزینه میزبانی متحمل شده توسط دارندگان سیستم عامل ، کارایی را بهبود می بخشد. سرویس شخص ثالث تأمین و نگهداری سرور را بر عهده دارد در حالی که مسئولیت مدیریت مقیاس گذاری ، برنامه ریزی ظرفیت و اجرای آن را بر عهده دارد.

آیا Serverless گزینه مناسبی برای بستر ویدئویی شما است؟

بسیاری از مشاغل دیجیتال می توانند با استفاده از مدل محاسبات بدون سرور ، مزایای خارق العاده ای کسب کنند. استقرار بدون سرور به شرکت ها امکان می دهد توابع را بلافاصله اجرا و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور