من از 9 صرافی FIAT-Crypto BTC خریداری کردم و تفاوتهای زیادی را در نرخ ارز آنها پیدا کردم

عکس پروفایل نویسنده

@آریزیناندرو رایزن

معمار (اما علاقه مند به رمزنگاری!)

من چند سال است که سکه می خرم ، تقریباً همه مبادلات معروف fiat-to-crypto را در خارج از کشور امتحان کرده ام و یافتن خدمتی که همه جعبه ها را انتخاب می کند ، وقت و وقف زیادی می برد.

من تصمیم گرفتم تا سرانجام لیست کاملی از سیستم عامل هایی که می توانم در ازای دریافت فیات رمزنگاری دریافت کنم را تهیه کنم.

FYI: در مورد Coinbase & Binance ، اگرچه آنها مطمئناً از نظر تجاری مناسب هستند ، اما من نمی خواهم دارایی خود را در آنجا نگه دارم ، زیرا من بسیار نگران همه کارکنان امنیت و مرکزیت هستم.

اگر نمی خواهید در “نه کلیدهای شما ، نه سکه های شما“وضعیت ، شما باید هزینه اضافی برای پس گرفتن در کیف پول غیر حضانت پرداخت کنید.

همه ما می دانیم که این موضوع چقدر آزار دهنده است ، بنابراین من ترجیح می دهم از مبادلات رایج کمتر استفاده کنم تا رمزنگاری مستقیماً به کیف پول من منتقل شود.

این هزینه های مبادله ای ذکر شده یک بار با کراکن مقایسه شد. من از هر چیزی حدود 200 دلار استفاده کردم.

بررسی هزینه های ارز ساده

Simplex اطمینان حاصل می کند که خریدهای رمزنگاری شده شما روان و ساده هستند. هنگامی که به وب سایت آنها مراجعه می کنید ، یک دکمه دعوت کننده بزرگ “Buy Crypto” را مشاهده خواهید کرد و چاره ای جز پیگیری آن ندارید. پس از کلیک بر روی دکمه ، این سرویس به شما هشدار می دهد که برای نهایی کردن …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور