منبع باز Stoplight اکتبر: مشارکت Hacktoberfest و درخواست های کشش درختان

اکتبر امسال ، Stoplight ابزارهای منبع باز را جشن می گیرد و معنای منبع باز برای جامعه API را جشن می گیرد. در طول ماه اکتبر ، برای کسانی که به درخواست های منبع باز ما برای عناصر ، Prism یا Spectral کمک می کنند ، ما 400 درخت در جنگل Stoplight خود را برای هر درخواست کشش با موفقیت اهدا می کنیم. برای دیدن درختانی که می توانید بکارید ، جنگل Ecologi ما را ببینید و بیاموزید که چگونه رد پای کربن هر کارمند Stoplight را جبران کرده و به یک نیروی کار خوش آب و هوا تبدیل می شویم.

تصویر
تصویر پروفایل Stoplight Hacker Noon

نورگیر

Stoplight یک شرکت فناوری API جهانی است که پلت فرم SaaS و ابزارهای منبع باز برای ساخت برنامه های API مقیاس پذیر ارائه می دهد.

در ماه اکتبر ، ما منبع آزاد را جشن می گیریم. بله ، ما ابزارهای منبع باز داریم ، اما اجازه دهید معنای منبع باز برای جامعه API را نیز جشن بگیریم. و ، ما فرصتی را برای پس دادن و انجام کار خوب در کنار آن ارائه می دهیم!

“API ها بدون تأثیر جامعه توسعه دهندگان منبع باز تقریباً به همان اندازه فراگیر نخواهند بود. جیسون هارمون ، CTO از CTO می گوید: “من بعنوان CTO و قبل از آن کاربر Stoplight ، بسیار خوشحالم که می توانم با جامعه منبع باز مشارکت کنم و بر توسعه API که به موج نوآوری های تجاری دامن زده است ادامه دهم.” نورگیر

رابطه و همکاری Stoplight با جامعه منبع باز …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور