مقدمه پین ​​کردن RIF: یک بازار غیرمتمرکز برای خدمات غیرمتمرکز

عکس پروفایل Owanate Amachree Hacker Noon

@اوواناووانات آماچری

نویسنده فنی و مهندس اسناد

بازار ذخیره سازی غیر متمرکز اکنون از RIF در دسترس است!
marketplace.rifos.org/ ذخیره سازی

ذخیره سازی پرونده غیرمتمرکز

ذخیره سازی پرونده غیرمتمرکز سیستمی است برای اینکه بتوانید پرونده های خود را بدون نیاز به سیلوهای بزرگ و متمرکز داده ای که ارزش های مهم مانند حریم خصوصی و آزادی اطلاعات شما را تضعیف نمی کند ، ذخیره کنید. در یک سیستم ذخیره سازی غیرمتمرکز ، داده ها به جای ذخیره تمام داده ها در یک سرور متمرکز ، در قطعات مختلف توزیع می شوند و در داخل گره های مختلف شبکه peer-to-peer (P2P) ذخیره می شوند.

IPFS یک پروتکل و شبکه همتا برای ذخیره و اشتراک داده ها در یک سیستم فایل توزیع شده است. IPFS از آدرس دهی به محتوا برای شناسایی منحصر به فرد هر پرونده در یک فضای نام جهانی که تمام دستگاه های محاسباتی را متصل می کند ، استفاده می کند.

برخلاف سرور مستقر در مرکز ، IPFS در اطراف یک سیستم غیرمتمرکز از اپراتورهای کاربر ساخته شده است که بخشی از داده های کلی را در اختیار دارند ، و یک سیستم انعطاف پذیر برای ذخیره سازی و به اشتراک گذاری فایل ایجاد می کند. این نیاز وب سایت ها به داشتن یک سرور مبدا مرکزی را از بین می برد.

خدمات را پول کنید

با این حال ، هنگام معامله با قراردادهای هوشمند در یک بلاکچین ، هر معامله واحد کنترل می شود و بنابراین با استفاده از هزینه های بنزین پرداخت می شود. IPFS ذاتاً دارای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور