مقدمه ای بر راه حل های نامزدی بیمار

آواتار کاربر

@itrexITRex

توسعه و مشاوره فناوری نوظهور: هوش مصنوعی. تجزیه و تحلیل پیشرفته فراگیری ماشین. اطلاعات بزرگ. ابر

بخش مراقبت های بهداشتی در استفاده از فناوری کند عمل کرده است. با این حال ، اوقات در حال تغییر است و تعداد فزاینده ای از بیماران می خواهند از دیجیتالی شدن بهره مند شوند. طبق یک نظرسنجی اخیر توسط Accenture ، 60٪ از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند از فن آوری برای ارتباطات ارائه دهنده بیمار استفاده کنند. در نتیجه ، راه حل های مراقبت های بهداشتی دیجیتال محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

به طور خاص ، این تغییر در رشد بازار تعامل بیمار منعکس می شود. اندازه بازار جهانی راهکارهای نامزدی بیمار در سال 2020 15.1 میلیارد دلار تخمین زده شد و پیش بینی می شود تا سال 2028 با 21.4 درصد CAGR گسترش یابد. در همین حال انتظار می رود بازار فناوری تعامل بیمار با ایالات متحده تا سال 2023 به 9.4 میلیارد دلار برسد.

منبع

بنابراین ، نرم افزار برای نامزدی بیمار چگونه کار می کند؟ اگر تصمیم دارید چنین ابزاری را در مراکز بهداشتی درمانی خود مستقر کنید ، کدام گزینه را دارید؟ و هزینه راه حل های تعامل بیمار دیجیتال چقدر است؟ آخرین مقاله ما این سوالات (و بسیاری دیگر!) را روشن خواهد کرد.

مقدمه ای بر راه حل های نامزدی بیمار

تعامل بیمار چیست و چرا آن را دیجیتالی می کند؟ تعامل بیمار مشارکتی بین یک بیمار و تیم ارائه دهنده خدمات بهداشتی است که هر دو طرف …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور