مقدمه ای برای سیستم های ERP لنگر داده و زمان واقعی داده ها

عکس پروفایل نویسنده

@سبز اولیااولیا گرین

من در مورد بلاکچین و وب 3.0 می نویسم

دید جامع داده ها هنوز هم یک چالش بزرگ در برنامه ریزی منابع سازمانی است.

همه حداقل در طی دو سال یکبار این کار را انجام می دهند و پایانی برای آن وجود ندارد – به طور مداوم در حال ارتقا و برنامه ریزی مجدد ERP اصلی شرکت هستید. و هرچه مشاوره معتبر IT در مورد “نوآوری دیجیتال” و “فناوری های پیشرفته همکاری” در دامان شما قرار بگیرد ، با قوت بیشتری شروع به تحقیق در مورد فروشندگان و پیشنهادات جدید می کنید. بگذریم از وضعیت COVID فعلی که همه شرکتها را ملزم می کند به معنای واقعی کلمه به روز کنند یا بمیرند.

قطع سر و صدا یکی از نیازهای منطقی است: به دست آوردن داده های زمان واقعی برای امکان تصمیم گیری کافی در تنظیمات کار توزیع شده و ترکیبی. بنابراین ، چگونه در هنگام مرور دنیای مجموعه های ERP ابری و موبایلی ، فرآیندها و اطلاعات کسب و کار را مدیریت می کنید؟ و چگونه می توان در مسابقه “سریع تر ، دقیق تر و خودکار” بدون به خطر انداختن صداقت شرکت خود پیروز شد؟

CIO ها امروز موافقت می کنند که اجرای مجدد ماژول های ERP قدیمی هر چند سال نه به ارزش طولانی مدت و نه به هیچ وجه کارایی و عملکرد جدیدی به سیستم عملیاتی شما نمی بخشد. ‘Package-ectomies’ ، یک سوractice قصور که یک برنامه را برای برنامه های دیگر با عملکردی کاملاً مشابه عوض می کند ، فقط …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور