معرفی Crypto League: مسیر شما برای دیگر رکت نیست!

عکس پروفایل نویسنده

آیا تا به حال هنگام تجارت نوعی ضرر در فضای رمزنگاری متحمل شده اید ، منظورم آن نوع ضرر است که باعث می شود هر دو دست را ببندید و محکم آنها را روی سر خود قرار دهید؟

یادداشت Rekt به من یادآوری می کند وضعیت تازه واردین و معامله گران بی تجربه هنگام تلاش برای پرش در معاملات ارز رمزنگاری شده با بیشتر سرمایه سرمایه گذاری خود که تقریباً به صفر دلار رسیده است ، به دلیل عدم درک از نوسانات قیمت ارز رمزنگاری ، عدم توانایی برای مدیریت احساسات و سایر عواملی که می توانند تجربه تجارت و در نهایت نتیجه را تحت تأثیر قرار دهند.

تصویر از طریق me.me

اوایل سال 2018 را خیلی زود فراموش نخواهید کرد!

این سال در اکوسیستم بلاکچین بسیار چشمگیر بوده است زیرا بیت کوین از ارزش بالای خود در کل 505 دلار برای زمان نوشتن مقاله عبور می کند. این فضا باعث جذب سرمایه های جدید موسسه ای به علاوه ورود افراد تازه وارد و علاقه مندان به تلاش برای کسب سود بدون داشتن تجربه در این زمینه شده است. در حالی که روز باتجربه ، معامله گران کوتاه مدت و بلند مدت با سود متورم سرمایه های خود لبخند می زنند ، تازه واردان بدون هدایت با خنک شدن آتش اردوگاه و عقب نشینی یا عقب نشینی ، به طرز دردناکی متحمل تغییر خواهند شد.

لزوم داشتن بستری برای حل مشکل فوق که توسط معامله گران بی تجربه ارزهای رمزنگاری شده متولد شد ، باعث ایجاد Crypto Leagues شد ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور