بوم مدل کسب و کار یک ابزار عالی برای کارآفرینان است، در عین حال ابزاری بدون نقص نیست. برای اینکه عمیقتر به برنامه کلی کسبوکارتان بروید و فرصتها را شناسایی کنید، به بیش از یک بوم تجاری واحد نیاز دارید. شما به سه مورد نیاز دارید. بوم مدل کسب و کار سه لایه را وارد کنید، که در سال 2015 ایجاد شد تا ایجاد نوآوری های پایدار گرا را تشویق کند.
بوم مدل کسب و کار یک ابزار عالی برای کارآفرینان است، در عین حال ابزاری است بدون نقص نیست برای اینکه عمیقتر به برنامه کلی کسبوکار خود بروید و فرصتها را شناسایی کنید، به بیش از یک بوم تجاری واحد نیاز دارید. شما به سه مورد نیاز دارید. وارد بوم مدل کسب و کار سه لایه، ایجاد شده در سال 2015 برای تشویق ایجاد نوآوری های پایدار گرا.
بوم مدل کسب و کار سه لایه، همانطور که از نامش پیداست، بر سه بوم کاربرپسند متکی است: بوم اقتصاد سنتی، بوم محیطی و بوم اجتماعی.
اگرچه سازندگان آن استدلال می کنند که پایداری در مرکز کار آنها قرار دارد، من معتقدم بوم مدل کسب و کار سه لایه ضروری است. هر کسب و کار، چه آنها خود را پایدار ببینند یا نه – به ویژه به این دلیل که …