مشاهده Mass Story در اینستاگرام چیست و آیا ارزش آن را دارد؟

عکس پروفایل نویسنده

@کلارالاکسایواکلارا

استراتژیست شبکه های اجتماعی ، بازاریاب محتوا با علاقه به فناوری و امور اجتماعی

مشاهده انبوه داستان ، یا گاهی اوقات به عنوان نامیده می شود نگاه توده ای، روشی برای تبلیغ اینستاگرام است که به شما امکان می دهد مخاطبان جدیدی را با تماشای خودکار داستان های آنها به صورت انبوه جذب کنید. این روش تبلیغ در سال 2019 ظاهر شد.

غالباً ، این روش دلالت ندارد واقعی مشاهده داستان ها ، به این معنی است شما محتوای داستان را نخواهید دید اما نام مستعار اینستاگرام شما برای نویسنده داستان قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین آن را با مشاهده داستان ناشناس مخلوط نکنید – هنگام جستجوی انبوه ناشناس نخواهید شد ، این کل موضوع است.

آیا مشاهده انبوه در سال 2020 کار می کند؟

خیلی زیاد اما فقط برای حساب هایی که تعداد کمی فالوور دارند. چرا؟ زیرا فقط کاربرانی که تعداد زیادی فالوور ندارند اهمیت می دهند که داستان های خود را مشاهده کرده و به آن توجه واقعی نشان می دهند. اگر کاربری بیش از 500 یا 1000 دنبال کننده داشته باشد ، تمرکز روی بینندگان داستان چندان منطقی نیست.

همانطور که حدس زده اید ، افراد مشهور و وبلاگ نویسان در واقع داستان های شما را مشاهده نمی کنند. آنها به راحتی وقت ندارند. اگر افراد مشهور یا تأثیرگذار را در لیست بینندگان داستان خود مشاهده می کنید ، 99٪ آنها از مشاهده انبوه استفاده می کنند.

با مشاهده انبوه داستان ، فقط در عرض چند دقیقه می توانید صدها و هزاران داستان را تماشا کنید. این تا حد زیادی بستگی دارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور