مشارکت در پروژه های منبع باز را شروع کنید: راهنمای مبتدیان

عکس پروفایل نویسنده

@swapnilgoreسوپنیل گور

صرفه جویی در جهان با حل یک خطای نحوی در روز

هیچ رازی نیست که کمک به پروژه های منبع باز یکی از بهترین روش های یادگیری یک فناوری است. اما ، وقتی تازه کار خود را شروع می کنید ، می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. من قصد دارم چند مرحله به شما ارائه دهم که می توانید برای شروع کار و احساس راحتی با منبع باز آنها را دنبال کنید.

منظور از مشارکت در منبع باز چیست؟

پروژه های منبع آزاد کد منبع خود را برای تغییر در دسترس قرار داده اند. می توان آن را به عنوان توسعه غیرمتمرکز تصور کرد زیرا تیم خاصی وجود ندارد که تمام توسعه را انجام دهد اما هر کسی که بخواهد ، می تواند در کد منبع کمک کند. منظور از مشارکت در منبع باز – رفع اشکالات ، افزودن ویژگی ها ، بهبود اسناد و موارد دیگر برای پروژه های منبع باز ، معنی آن است.

اکثر پروژه های متن باز محبوب از نوعی دستورالعمل کدگذاری پیروی می کنند که مشخص می کند کد هنگام اصلاح باید چگونه نوشته شود. این نکته بسیار مهمی است که افراد مبتدی اغلب هنگام یادگیری برنامه نویسی از آن غافل می شوند. همچنین ، پروژه های منبع باز شامل بحث در مورد مسائل مربوط به پروژه در کانال های ارتباطی مانند لقی ، اختلاف یا IRC است. این به شما امکان می دهد با توسعه دهندگان تعامل داشته باشید و می توانید در این زمینه چیزهای زیادی از آنها بیاموزید.

از کجا شروع کنیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور