مسیر نامشکر من به رمزنگاری و اشتباهاتی که در طول راه مرتکب شدم

عکس پروفایل نویسنده

@1kordaخوب

در اینترنت ، هیچ کس نمی داند شما یک بانکدار هستید که Bitcoin • Makercryptoradarco را خریداری می کنید

متأسفانه ، من لحظه ای دقیق از زمان را یادآوری نمی کنم ، چه روز یا ماه ، وقتی که اولین بار در مورد بیت کوین شنیدم. تنها سالی است که نسبت به آن اطمینان دارم: 2013. در آن سال من اولین کار خود را پس از اتمام تحصیلات سال قبل شروع کردم. به احتمال زیاد ، این یک عنوان در مورد افزایش قیمت ارز مجازی بود. من آن را در جایی جمع کردم اما دیگر توجهی به آن نکردم.

چیزی که من آگاهانه به یاد می آورم ، مکالمه با دوستان در تابستان 2013 است که کسی گفت که یا باید بیت کوین می خرید یا نباید می فروخت. حافظه من اینجا مه آلود است. به هر حال ، این نظر فقط برای خندیدن سریع بود و محور اصلی بحث نبود ، اما به من می گوید که در این مرحله حداقل باید ضعیف از موضوع مطلع بوده ام.

درگیری Bitcoin

تا زمانی که قیمت در اکتبر 2013 بیشتر شروع به افزایش کرد ، عمیق تر به بیت کوین نگاه کردم. من در مورد ویژگی های آن ، منبع منبع باز آن خواندم و فهمیدم که سکه های جایگزین (altcoins) وجود دارد بدون اینکه در آنها حساب کنم ، اگرچه من روایت “Litecoin is silver to Bitcoin’s gold” را دوست داشتم. باید ساعات بیشتری را به مطالعه می گذراندم ، اما یک مشکل داشتم: هرچه بیشتر بخوانم ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور