مزیت استخدام کارگران قدیمی

تصویر
عکس پروفایل Shawn Gordon Hacker Noon

@ProgRockRecشاون گوردون

توسعه دهنده و علاقه مند به فناوری و بلاکچین و همچنین نوازنده ای پرکار.

هنگامی که من در روزهای گذشته و در سن پیری 19 ساله در IT مشغول به کار شدم ، همه خواهان کارگران مسن تر و باتجربه تر بودند ، که این کار ورود به در را سخت می کرد. همانطور که پیر شدم و در بسیاری از صنایع و رشته ها تجربه کسب کردم ، روند مطلوبی در مورد آنچه که برای این تجربه مورد نظر بود ، نزولی شد.

اکنون به نظر می رسد همه خواهان یک جوان 20 ساله با معادل 30 سال تجربه هستند اما علاقه ای به افراد 40-60 ساله ندارند که این تجربه را دارند. قرار نیست شرکت ها از شما چند ساله بپرسند ، اما آنها با درخواست تاریخ فارغ التحصیلی و البته سابقه کار شما ، این مسئله را حل می کنند.

Psych News Daily اخیراً مقاله ای با عنوان “افراد جویای کار در LinkedIn پیشنهادات شغلی کمتری دریافت می کنند ، اما عکس نمایه جوانتر به شما کمک می کند” ، بنابراین تبعیض در هر فرصتی رخ می دهد. هرکسی که می دانم در محدوده سنی من به دنبال کار است ، معمولاً مجبور است 15 تا 20 سال تجربه رزومه خود را کاهش دهد تا فقط در محدوده ای قرار بگیرد تا به طور خودکار نادیده گرفته نشود. این از Sales به Tech تا HR حتی است.

بحث

سالها تجربه در بازارها و فناوری بینشی فراهم می کند که مدارک و گواهینامه ها فقط آن را ارائه نمی دهند. ذاتاً درک اینکه چگونه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور