مدیرعامل می گوید: یک سال پس از ورشکستگی ، INAP Stable ، با تمرکز بر رشد

به دنبال همگرایی حوادث ناآرام و آشفته در ابتدای سال ، بیشتر سال 2020 مربوط به بازگرداندن حس ثبات برای INAP ، پیش از این ارائه دهنده خدمات مرکز داده عمومی بود که در مارس 2020 بازسازی ورشکستگی را تجربه کرد و به عنوان یک شرکت خصوصی ظاهر شد.

روند ورشکستگی کوتاه همزمان با اواخر جلوی همه گیر اتفاق افتاد و به سرعت با از دست دادن چندین مشتری اصلی ، از جمله بزرگترین INAP – در یک رویداد “خرد کردن” که بیش از یک سوم درآمد شرکت از بین رفت ، از بین رفت.

اما علی رغم از دست دادن درآمد ناشی از آن “رنج اولیه ای که هستیم [still] مایک سیکولی ، مدیرعامل INAP ، که به سمت راست کشتی آمد و پشت سکاندار ماند ، گفت: “احساس ثبات دوباره ایجاد شده است ، و این شرکت در حال بررسی سال 2021” به عنوان سال بازگشت به رشد است. برای سفری که پس از آن انجام شد.

سیکولی ، اهل فیلادلفیا ، در مصاحبه ای درباره زوم هنگام نشستن در دفتر خانه خود در واشنگتن دی سی ، گفت: “مشتریان بیشتر از آنچه که آنها دارند امروز به آنچه ما می فروشیم نیاز دارند.”

INAP جدید ارائه دهنده ابر ترکیبی است

پیام جدید INAP با پرداختن به یكی از بزرگترین اشتباهاتی كه به نظر سیكولی این شركت را در اوایل سال گذشته قرار داد ، خطاب قرار داده است. این شرکت خدمات گوناگون خود (کلوکیشن ، شبکه ، ابر) را به عنوان محصولات و مشاغل جداگانه فعالیت و به بازار عرضه کرده بود.

اکنون ، INAP می خواهد به عنوان یک ارائه دهنده ابر ترکیبی ، نقطه توقف دیده شود. اگر شما سازمانی با مجموعه پیچیده ای از نیازهای زیرساخت های فنی هستید (شاید شما به برخی از رنگ آمیزی ، برخی ابرهای عمومی و برخی از سرورهای فلزی لخت نیاز دارید) ، این شرکت می خواهد یک فروشگاه واحد باشد که تمام آن نیازها را برطرف کرده و به شما مشاوره دهد. شما در انتخاب و تنظیم بهترین ترکیب ممکن.

INAP فروش و بازاریابی خود را طی شش ماه گذشته 20 درصد افزایش داده است تا با این پیام به بازار برود.

در اصل یک شرکت خدمات شبکه بود که از حدود سال 2010 اینترنپ (که نام آن در آن زمان بود) شروع به کار در محل همکاری کرد و تعدادی مرکز داده را خریداری و ایجاد کرد. حدود پنج سال بعد تصمیم گرفت خدمات ابری عمومی را اضافه کند. در آن زمان هنوز مشخص نبود که به زودی رقابت با AWS تا چه حد به غیر ممکن نزدیک می شود.

برای ورود به مشاغل جدید ، Internap اقدام به خرید کرد. سیکولی گفت: “این طور نیست که به طور جداگانه این حرکات منطقی نبودند.” کار زیادی برای ادغام آن مشاغل در یک پیشنهاد واحد انجام نشده بود که در نهایت به ضرر تجارت بود. “آنها در یک استراتژی منسجم دوخته نشده بودند.”

عوامل بی ثباتی انباشته شده است

این شرکت سرمایه زیادی را برای تأمین منابع مالی و گسترش جایگاه مرکز داده خود وام گرفت ، انتظار داشت که این سرمایه گذاریها در نهایت به رشد درآمد تبدیل شود. سیکولی گفت ، اما درآمد رشد نکرد. کوچک شد ، در حالی که بدهی باقی مانده بود.

اسناد ورشکستگی فصل 11 INAP که در مارس 2020 ثبت شد ، حدود 725 میلیون دلار دارایی و 785 میلیون دلار بدهی را نشان می داد.

این شرکت عمومی بود و وال استریت به طور مداوم به مدیریت فشار می آورد تا ساختار سرمایه ای را که به وضوح از بین رفته است ، اصلاح کند. این نوع فشار یک تیم مدیریتی را “مصرف می کند” ، تمرکز بر استراتژی تجاری را دشوار می کند ، که ممکن است توضیح دهد که برای ادغام دارایی های مختلف آن ، کمی کار انجام شده است ، سیکولی ، که از اکتبر 2019 به عنوان مدیر مالی به این شرکت پیوست و در مه 2020 مدیر عامل شد ، گفت

ماه مه سال 2020 بود که INAP پس از توافق با وام دهندگان خود برای مبادله بخش عمده ای از بدهی های خود در تجارت جدید خصوصی ، از فصل 11 ظهور کرد.

سیکولی گفت ، بزرگترین مشتری از بین سه مشتری که پس از ورشکستگی از دست داد ، شخصی که یک سوم درآمد INAP را به همراه خود گرفت ، خریداری شد و متأسفانه برای INAP ، “همکاری در این امر وجود داشت.” “شرکت متعهد برخی از آنها را نگه داشت اما نه همه” زیرساخت های مشتری سابق INAP را در مراکز داده ارائه دهنده خدمات.

مدیرعامل INAP گفت: مشتری دیگر “تصمیم استراتژیک” را برای انتقال تمام زیرساخت های خود به ابر انجام داد ، در حالی که مشتری سوم به دلیل نگرانی های مربوط به ورشکستگی ترک شد.

موقعیت یابی INAP برای رشد

طبق گفته سیکولی اکنون که ساختار سرمایه آن ثابت شده است و با کاهش شوک های ناشی از تجدید ساختار ، همه گیر شدن و از دست دادن مشتریان بزرگ ، تمرکز بر بازگشت به رشد است.

قانون کلی ارائه دهندگان خدمات مرکز داده که مقیاسی برای رقابت با موارد مشابه Equinix یا Digital Realty ندارند ، تخصص است. مانند سایر بازیکنان در رده وزن خود ، INAP بر روابط نزدیک و عملی با مشتریان تأکید دارد – چیزی که شرکت های بزرگ به دلیل مقیاس خود ، معمولاً در آن عالی نیستند.

منحصر به فردترین دارایی آن نسخه ای از فناوری مسیریابی ترافیکی ثبت شده است که تجارت قدیمی اینترپ در آن رشد کرده است. نام آن در گذشته بهینه سازی مسیر اینترنت مدیریت شده (MIRO) بود. این وسیله ای بود که الگوریتم آن به طور خودکار سریعترین مسیرهای شبکه را در اینترنت شناسایی کرده و ترافیک مشتری را در امتداد آنها ارسال می کرد.

نسخه فعلی MIRO نرم افزاری است (نه یک جعبه فیزیکی) به نام Performance IP. سیکولی آن را “Waze برای اینترنت” می نامد. این “روزانه میلیون ها محاسبه” را روی جداول مسیریابی اینترنتی انجام می دهد تا فعالانه بهترین مسیر را برای ترافیک تعیین کند. به گفته وی ، راه حل های رقابتی تمایل به شناسایی کوتاهترین مسیر دارند. سیکولی گفت ، همانطور که کاربران Waze اغلب می بینند ، کوتاهترین مسیر همیشه سریعترین نیست ، چه در جاده و چه در یک شبکه فیبر.

به گفته وی ، عملکرد IP INAP در مقایسه با سایر راه حل های مسیریابی خودکار ، مثلاً ساعت 11 صبح روز سه شنبه ، زمانی که ازدحام شبکه در اینترنت نسبتاً کم است ، تفاوت زیادی ایجاد نکند. وقتی شبکه ها بیشترین ازدحام را دارند – مثلاً عصرها ، وقتی افراد زیادی در حال پخش ویدئو هستند – واقعاً می درخشد.

بحث های داخلی در مورد تبدیل Performance IP به یک محصول نرم افزاری مستقل (علاوه بر اینکه خدمتی برای مشتریان INAP است) وجود داشته است و این کاری است که این شرکت می تواند در آینده انجام دهد. سیکولی گفت ، این کار به کار توسعه زیادی نیاز دارد و در حال حاضر اولویت نیست.

انعطاف پذیری را به عنوان تمایز دهنده صرف کنید

INAP همچنین با اجازه دادن به مشتریان در انعطاف پذیری در مورد نحوه خرج کردن پولشان برای خدمات مختلف آن ، تفاوت ایجاد می کند. این مرکز بیش از 40 مرکز داده را در آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا و اقیانوسیه اداره می کند و تقریباً سه دسته خدمات را ارائه می دهد: colocation ، cloud و network که به ترتیب 40 ، 40 و 20 درصد از کل درآمد را در اختیار دارند.

سطل ابری شامل سرورهای فلزی برهنه ، ابر خصوصی است – Internap یکی از اولین ارائه دهندگانی بود که سرویس ابری ساخته شده روی OpenStack را برپا کرد – و خدمات AWS ، Azure و چند ابر را مدیریت کرد.

سیکولی توضیح داد ، اگر مشتری به ترکیبی از خدمات INAP متعهد شده باشد اما متوجه شود که این ترکیب ایده آل نیست ، ارائه دهنده به آنها اجازه می دهد مخلوط را در کل هزینه های متعهدانه خود تنظیم کنند.

تمرکز بر کارکنان و تجربه مشتری INAP

Sicoli سرمایه گذاری را در دو زمینه متمرکز کرده است: تجربه مشتری و تجربه کارمند. اما این دو به هم گره خورده اند. وی گفت: “ما باید اطمینان حاصل كنیم كه تجربه مشتری به بهترین وجه ممكن است در مردم خود سرمایه گذاری كنیم.”

هر زمان که یک شرکت شرایط سختی را پشت سر می گذارد ، سرمایه گذاری در تجربه کارمندان یکی از اولین هزینه هایی است که کاهش می یابد و در INAP نیز همین مورد وجود دارد. سیکولی گفت: “این اولین چیزی بود که من به آن اضافه کردم.”

INAP همچنین برای بهبود تجربه مشتری در اتوماسیون سرمایه گذاری می کند. این شامل ابزاری است که دید و کنترل زیرساخت های مشتری را در یک پورتال واحد فراهم می کند ، همچنین کلیه خدمات شرکت را از قبیل ذخیره سازی ، پشتیبان گیری یا منابع ابری ارائه می دهد.

در حال حاضر ، این شرکت سرمایه گذاری زیادی در زمینه گسترش مرکز داده ندارد. طبق سیکولی ، INAP دارای ظرفیت شبکه و سرور بلااستفاده زیادی است ، همچنین در اکثر مراکز داده خود دارای فضا و نیرو است – با چندین مگاوات در هر سایت.

INAP اخیراً یک توسعه 1.8 مگاواتی در مرکز داده خود در ساحل ردوندو ، کالیفرنیا (خارج از لس آنجلس) اضافه کرده است. وی گفت که این شهر به عنوان یک مرکز داده مورد تقاضا در میان مقیاس های بزرگ و بنگاه های بزرگ قرار گرفته است. “افراد زیادی هستند که می خواهند باشند [deploying] زیرساخت در آن منطقه. “

سیکولی این معاملات را به عنوان استقرار “لبه میانی” توصیف کرد ، از 500 کیلووات تا 1 مگاوات در اندازه.

“جنگ خیابان”

سیکولی گفت ، امروز ، با وجود مبانی بازار برای ارائه دهندگان زیرساخت های دیجیتال مطلوب تر از هر زمان دیگری ، موفقیت INAP کاملاً به “توانایی اجرای خود ما” بستگی دارد. “جهان بیش از هر زمان دیگری به آنچه ما می فروشیم نیاز دارد – به طور فزاینده ای. هیچ کس تقاضای کمتری برای این خدمات پیش بینی نمی کند. “

وی خاطرنشان کرد: تعداد کمی از صنایع دیگر این اطمینان را دارند که تقاضا برای محصولاتشان علی رغم “همه نابسامانی های موجود در جهان” ادامه خواهد یافت.

گفته می شود ، “رقابت زیادی وجود دارد و رقابت شدید است” ، بنابراین موفقیت این شرکت به توانایی آن در اجرای بهتر از هر کس دیگری بستگی دارد. سیکولی گفت: “این هر روز جنگ خیابانی است.”

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور