محافظت از حریم خصوصی آنلاین: 7 قدم ساده که امروز می توانید بردارید

عکس پروفایل نویسنده

@آلیزکرآلیزا روزنفلدر

Google for Startups سفیر انگلیس | LSE | بلاکچین

من یک بار سعی کردم در Tinder ثبت نام کنم ، فقط متوجه شدم که سنم 110 سال است. نه مباهات کردن ، اما فکر می کنم حدود 90 سال جوان تر به نظر می رسیدم. همچنین این باعث شد که من بفهمم چرا این همه تبلیغات برای سمعک و انتشار حقوق صاحبان سهام دریافت کرده ام.

این واقعیت که از سن من برای ساختن نمایه ای استفاده شده است که مرا در اطراف وب دنبال می کند ، کمی ناراحت کننده به نظر می رسید. این باعث تغییر نحوه برخورد من با آنلاین شدن شد و اگرچه برخی از گفته های من ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما این اطلاعاتی است که ای کاش مدت ها قبل می شناختم. هرچه در زیر می گویم ، در یک نقطه یا نقطه دیگر امتحان کرده ام:

1. از یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) استفاده کنید

شبکه خصوصی مجازی (VPN) قطعه ای از فناوری است که از یک شبکه عمومی برای انتقال داده های رمزگذاری شده بین یک شبکه خصوصی و یک کاربر مجاز از راه دور استفاده می کند.

مرور اینترنت بدون VPN مانند این است که برهنه به ساحل بروید. افرادی هستند که بدشان نمی آید همه چیز را چشمک بزنند ، اما اکثریت آنها کمی بیشتر حریم خصوصی را می خواهند. خوشبختانه انتخاب گسترده ای از VPN ها وجود دارد که ناشناس بودن و امنیت را به شما ارائه می دهد ، هرچند که برای مرور انتخاب کنید.

2. چه کسی به سن واقعی شما احتیاج دارد؟

مادربزرگ من تا روزی که درگذشت هرگز به بالای 21 سالگی اعتراف نکرد. این تصمیمی است که من بیشتر و بیشتر می فهمم.

انتخاب محدودی از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور