شرکت امنیت سایبری Snyk به طور گرد 4.7 میلیارد دلار ارزیابی می شود

کیتی روف (بلومبرگ) – سکوی امنیت سایبری Snyk Ltd. گفت که 300 میلیون دلار دور تأمین مالی را که به آن ارزشیابی 4.7 میلیارد دلار می دهد ، تعطیل کرده است و ارزش آن از ابتدای سال 2020 چهار برابر شده است.

این معامله شامل پیشنهادات اولیه و ثانویه بود ، با این شرکت 175 میلیون دلار سرمایه جدید دریافت کرد. این میزان جمع آوری شده توسط اسنیک ، که در سال 2015 تاسیس شده است ، به 470 میلیون دلار می رسد.

این دوره با همکاری شرکت های خطرپذیر Accel و Tiger Global Management برگزار شد. سایر سرمایه گذاران شامل Addition ، BlackRock Inc. ، Boldstart Ventures ، Canaan Partners ، Coatue ، GV ، Salesforce Ventures و Stripes بودند. در این دور سرمایه گذاران جدیدی مانند Atlassian Ventures و Franklin Templeton نیز حضور داشتند.

Snyk بستری را فراهم می کند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا به طور خودکار امنیت را در جریان کار موجود خود ادغام کنند. این پلتفرم شامل م componentsلفه های ایمن ، مانند کد و کتابخانه های منبع باز ، برای توسعه برنامه های به اصطلاح cloud-native است.

این شرکت ادعا می کند که برای کمک به مقابله با حملات پیچیده و فزاینده ، استفاده از ویژگی های امنیتی در هنگام توسعه نرم افزار مورد نیاز است.

پینگ لی ، یکی از شرکای شرکت Accel که به عضویت هیئت مدیره Snyk در می آید ، گفت که شرکت او بخشی از سرمایه گذاری را به دلیل تغییر ماهیت تهدیدات امنیتی ، از جمله توسط دولت های ملی انجام داده است.

لی در مصاحبه ای گفت: “من فقط می بینم كه این حملات در حال گسترش است.” “به نظر می رسد که این یک مسابقه تسلیحاتی است. من نمی دانم که آیا هرگز حل شده است. “

ارزیابی اسنیک طی سال گذشته به شدت صعود کرده است. ارزش آن در دور بودجه 150 میلیون دلاری در ژانویه 2020 بیش از 1 میلیارد دلار بود. سپتامبر گذشته ، با سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری ، ارزش 2.6 میلیارد دلار را تأمین کرد.

مدیر اجرایی Snyk ، پیتر مک کی در مصاحبه ای گفت که هدف این شرکت مستقر در بوستون تبلیغ عمومی در طی دو سال آینده است. وی افزود که پیشنهاد اولیه را به جای ادغام با یک شرکت چک سفید ، “اقدامی مناسب برای ما” می داند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور