مجله موتور جستجو میراندا میلر را به سردبیر ارشد ارتقا می دهد

با افتخار و هیجان فوق العاده است که ارتقای میراندا میلر، قهرمان استراتژی سرمقاله و محتوا را به سردبیر ارشد اعلام می کنم.

در حالی که این ارتقاء در واقع در ژانویه اتفاق افتاد، من به تازگی به SEJ پیوسته بودم، می خواستم رشد و رهبری میراندا را در سازمان جشن بگیرم.

در این نقش، حوزه های مالکیت او شامل عناصر اصلی عملیات تحریریه SEJ در این نقش پیشرفته، از جمله محتوای آموزشی غنی و همیشه سبز آن خواهد بود.

جنیس اوهارا، مدیر عامل شرکت مادر SEJ آلفا برند مدیا، گفت: “کلمه ای که به ذهن می رسد شکوفه است.”

میراندا به مدیریت سازمانی، همکاری بین بخش‌ها و طراحی فرآیند کسب‌وکار پرداخت و در عین حال با ناکارآمدی‌ها و چالش‌ها نیز مقابله کرد.

میراندا یک نویسنده و ویراستار استثنایی، تجربه و تخصص قابل توجهی در استراتژی محتوا دارد.

طی چند ماه گذشته، میراندا واقعاً به‌عنوان یک رهبر سازمانی درخشیده است و تلاش می‌کند تا طرح سرمقاله، استعداد و عملیات SEJ را به طور تصاعدی رشد دهد.

جنیس افزود: «و در تمام این مدت، میراندا به نوعی در انتشار مطالب استثنایی و اخبار فوری نگه داشت.

“من از تماشای این که میراندا به سرعت درگیر می شود و نقش رهبری بهتری را ایفا می کند، هیجان زده شده ام.”

پس از پیگیری کار او از زمان پیوستن به SEJ، من شخصاً می‌توانم در مورد دانش متنوع میراندا با تیم تحریریه صحبت کنم – بدون در نظر گرفتن انتشار عمومی.

میراندا گفت: “من در اوایل سال 2021 به SEJ ملحق شدم تا به رهبری تیم تحریریه در دوره ای از رشد و فرصت های عالی کمک کنم.”

او افزود: «ما توانسته‌ایم تولید محتوای تخصصی و آموزشی را تا بیش از 60 درصد افزایش دهیم، حتی در حالی که یک رویکرد مبتنی بر داده برای استراتژی محتوا و بهینه‌سازی را معرفی می‌کنیم».

امسال، 50 درصد بیشتر از سال 2021 کتاب های الکترونیکی منتشر خواهیم کرد، و برنامه نویسنده مشارکت کننده ما با راهنمایی او به بیش از 130 متخصص بازاریابی دیجیتال و SEO افزایش یافته است.

قبل از ورود به داخل، میراندا بیش از 15 سال را رهبری آژانس بازاریابی خود را سپری کرد که به مشتریانی مانند شرکت پیشرو در اکتشافات قطبی جهان، استارت‌آپ‌های فین‌تک و اپلیکیشن‌ها، شرکت‌های Fortune 100 و چندین آژانس دولتی خدمات ارائه می‌داد.

او یک ارواح نویس پرکار برای برندها و مدیران اجرایی در سئو، فناوری و امور مالی بوده است و هزاران مقاله برای مشتریان نوشته است که در شناخته شده ترین نشریات B2B، مجلات فنی و رسانه های اصلی منتشر شده اند.

به‌عنوان سردبیر، از تماشای رهبری میراندا که بدون شک به رشد قابل توجه مداوم SEJ کمک می‌کند، بسیار هیجان‌زده هستم.

نام تجاری و محتوای پیشنهادی SEJ به تکامل خود ادامه می‌دهد تا به مخاطبان بازاریابان و رهبران کسب‌وکار خدمت کند – و هرگز زمان الهام‌بخش‌تر یا انرژی‌بخش‌تر برای پرورش، تبلیغ و عضویت در این تیم فوق‌العاده با استعداد وجود نداشته است.

میراندا گفت: «کیفیت محتوا همیشه اولویت اول من بوده است، بنابراین دیدن اینکه این یک ارزش مشترک در تیم SEJ است، مایه طراوت است.

“من عاشق دیدن قالب‌های کتاب الکترونیکی و انواع مقاله‌های جدیدی هستم که اکنون ایجاد می‌کنیم و واقعا مشتاقانه منتظر ادامه نوآوری و آموزش هستم تا مفیدترین و مفیدترین محتوای آموزشی ممکن را برای مخاطبان SEJ ارائه کنم.”

میراندا یک عشایر دیجیتال پاره وقت است و یک استودیوی محتوای مستقل از مکان را برای سازمان های سازمانی اداره می کند.

سه تا چهار ماه از سال، او در فضاهای کاری و کافه‌ها در سراسر اروپا، آمریکای لاتین و کارائیب کار می‌کند.

میراندا می افزاید: «اما نه در ساحل. این یک افسانه است. آیا تا به حال شن و ماسه در لپ تاپ خود داشته اید؟ نه بوئنو.»

او در پایگاه خانگی خود در خلیج جورجیا در کانادا، همسر یک آشپز با استعداد است. خرس مادر به دو نوجوان، دو چوپان، و سه طناب. و حامی موسیقی زنده محلی و صحنه های ادبی.

او همچنین از طرفداران بزرگ آدرین ماری براون، لیزو، فیبی والر-بریج، مارگارت اتوود، AOC و هاکی است.


تصویر ویژه: میراندا میلر

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور