مبانی امنیت سایبری ، آموزش فناوری و بررسی بازار

عکس پروفایل نویسنده

@techsaaTechSAA

من بیش از 4 سال در روزنامه نگاری فناوری به عنوان نویسنده ، ویرایشگر و بازرسان فناوری کار می کنم.

امنیت سایبری حفاظتی در برابر حملات سایبری دستگاههای متصل به اینترنت است ، مانند سخت افزار ، نرم افزار رایانه و داده ها. افراد و مشاغل از این روش برای محافظت از خود در برابر دسترسی غیر مجاز به مراکز داده و سایر شبکه های رایانه ای استفاده می کنند.

هدف از اجرای امنیت سایبری ایجاد موقعیت ایمنی قائم برای رایانه ها ، سرورها ، شبکه ها ، دستگاه های تلفن همراه و داده هایی است که توسط مهاجمان نگهداری می شود. حملات سایبری را می توان برای دستیابی ، حذف یا پاک کردن اطلاعات محرمانه از موجودیت اقتصادی یا کاربر در نظر گرفت. امنیت سایبری حیاتی است. به عنوان مثال ، موسسات پزشکی ، سیاسی ، شرکتی و مالی ، همه ممکن است اطلاعات شخصی مهم در مورد یک فرد داشته باشند.

پیشرفت فناوری که راههای جدیدی را برای حملات سایبری باز می کند ، یک منطقه امنیت سایبری است که به طور مداوم در حال پیشرفت است. علاوه بر این ، در حالی که تخلفات ایمنی قابل توجهی وجود دارد ، شرکت های کوچک نیز باید از نقض ایمنی جلوگیری کنند ، زیرا آنها هنوز هم می توانند قربانی ویروس ها و فیشینگ شوند.

نرم افزار امنیت سایبری ، آموزش و تکنیک های مدیریت ریسک و به روزرسانی همیشه با توسعه و پیشرفت فناوری برای محافظت از خود ، کارگران و مردم ، سازمان ها و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور