قناری ها برای نجات: مشکلات سرویس گیرنده قبل از کاربر نهایی

تصویر
عکس پروفایل Matt Chung Hacker Noon

@مماتچونگمت چونگ

یک کارآفرین انفرادی به شرکت ها کمک می کند تا Dev / Ops خود را مقیاس بندی کنند.

شما خدمات خود را شروع کرده و به سرعت در حال پردازش به مشتریان هستید. شما در حال حرکت سریع هستید و به طور مکرر یکی از ویژگی های جدید را یکی پس از دیگری به کار می گیرید. اما با افزایش در نسخه ها ، اشکالات در حال خزیدن هستند ، و شما در حال پیدا کردن مشکلات عیب یابی ، برگشت ، اشکالات کدو و سپس دوباره بکارگیری تغییرات هستید. حرکت سریع اما شکستن چیزها.

چه کاری می توانید برای شناسایی سریع مشکلات انجام دهید – قبل از اینکه مشتریانتان آنها را گزارش دهند؟ با استفاده از قناری ها.

در این پست ، شما با مفهوم قناری ها ، کد مثال ، بهترین روش ها و ملاحظات دیگر ، از جمله تعمیر و نگهداری و پیامدهای مالی با اجرای آنها آشنا خواهید شد.

قناری چیست

تصویر

منبع: grass-lifeisgood / Shutterstock

در اوایل دهه 1900 ، قناری ها توسط معدنچیان برای شناسایی مونوکسید کربن و سایر گازهای خطرناک مورد استفاده قرار گرفتند.

معدنچیان قناری های خود را با خود به معدن ذغال سنگ می آوردند و وقتی قناری آنها جیرجیر را متوقف کرد ، وقت آن بود که همه فوراً تخلیه شوند.

در زمینه سیستم های محاسباتی ، قناری ها با استفاده از کل نرم افزارهای برنامه شما ، آزمایش نهایی را انجام می دهند: آنها مانند کاربران نهایی شما رفتار می کنند و از رفتار مشتری تقلید می کنند. قناری ها فقط نرم افزارهایی هستند که همیشه در حال اجرا هستند و به طور مداوم نظارت می کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور