قطارهای هوشمند: سفر طولانی به انقلاب حمل و نقل

تصویر
عکس پروفایل شانون هکر نون

سیستم حمل و نقل آمریکایی طی سالهای گذشته تکامل یافته است. تلاش ها برای جابجایی کالاهای خام و مسافران از طریق مناطق مختلف جهان به ویژه در دوران پس از جنگ جهانی دوم رواج یافت. یافتن کارآمدترین ، مقرون به صرفه ترین و سریع ترین روش حمل و نقل برای افرادی که مشاغل تجاری دارند و افرادی که نیاز به مسافرت دارند اغلب در اولویت است.

یکی از عوامل محرک در انقلاب حمل و نقل ، پیشرفت تکنولوژی بود. پیشرفت های تکنولوژیکی همیشه نقش مهمی در توانایی انسان برای مسافرت داشته است و امروزه نیز وجود دارد. نیروهای محیطی ، اقتصادی و سیاسی در ساخت روشهای حمل و نقل که مردم هر روز استفاده می کنند تأثیر دارند.

در ایالات متحده ، قطارها روش اصلی حمل و نقل برای سالها بودند. معمول بود که مسافران با اتومبیل قطار در شهرهای سراسر کشور مانند سانفرانسیسکو و شهر نیویورک در حال مسافرت بودند.

پس از جنگ جهانی دوم ، یک تغییر اساسی در حمل و نقل اتفاق افتاد. بسیاری از افراد بر خلاف قطارها ، که باعث رونق صنعت خودرو می شود ، سفر با اتومبیل را ترجیح می دهند. برای رونق در یک بازار رقابتی ، شرکت های خودروسازی دستور کار خود را برای بهبود فروش و پرورش فرهنگ خودرو محور ارائه دادند.

در زیر اطلاعات بیشتر در مورد تکامل وسایل نقلیه خودمختار (AV) ، امکان …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور