قراردادهای هوشمند امنیت و ظهور دفی با الکس الکساندروف

عکس پروفایل نویسنده

@ایشان پندیایشان پندی

وکیل فناوری در حال کار بر روی کد و هر قانون. بنیانگذار: تحقیقات بلاکچین

من با الکس الکساندروف ، مدیرعامل و بنیانگذار Velas ، در مورد DeFi ، AI در بلاکچین و آنچه در انتظار صنعت بلاکچین است ، گفتگو کردم.

ایشان پندی: سلام الکس ، به مجموعه “پشت راه اندازی” ما خوش آمدید. آیا فکر می کنید امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) اینجاست که بماند؟

الکس الکساندروف: DeFi نوآوری و توجه مردم را به خود جلب می کند. پیشرفت در مسیر درست است ، اما هنوز هم بسیاری از چالش ها باید حل شوند. امنیت قراردادهای هوشمند مشکلی عظیم است که توسعه دهندگان با آن روبرو هستند. حسابرسی و تست نفوذ برای بقا بسیار مهم است. به گفته Ciphertrace ، هکرها 100 میلیون دلار از پروژه های دفی به سرقت برده اند. ارزش USD که در Defi قفل شده است در سال 2020 به طرز چشمگیری افزایش یافت در حالی که خطرات جدیدی برای پولشویی ایجاد می کند زیرا پروتکل های Defi به خطر بیافتد بخش عمده ای از نقض ارزهای رمزنگاری شده در سال 2020 را تشکیل می دهد. رونق DeFi اساساً هکرهای کلاهبرداری را به سمت دفی سوق داده است که در بیشترین هک های دفی در طول سال تاکنون رخ داده است و دلیل آن امنیت سایبری است.

علاوه بر این ، پروژه های DeFi باید خود را از Ethereum واگذار کنند و به سراغ سایر بلاک چین ها بروند ، که مقیاس پذیری بالاتری را با پایین آمدن مرتبط فراهم می کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور