قانون هوش مصنوعی (AIA): استارت آپ های اروپایی برای بازگرداندن تعالی و اعتماد هوش مصنوعی؟

در آگوست 2021، کمیسیون اروپا بدون سر و صدای زیاد، پیشنهاد خود را برای مقررات جامع هوش مصنوعی (AI) و کاربردهای مختلف آن منتشر کرد. قانون آینده آینده هوش مصنوعی (AIA) به طور قابل پیش بینی گسترده ای است و عمیقاً در مجموعه گسترده تر قوانین اتحادیه اروپا در مورد فناوری، حریم خصوصی و حقوق شهروندی گنجانده شده است. این قانون همچنین اولین تلاش قانونی با عظمت آن است که برای کنترل توسعه و استقرار برنامه های کاربردی هوش مصنوعی در یک حوزه قضایی طراحی شده است.

تصویر
عکس پروفایل نیمروز مایکل هوث هکر

مایکل هوث

مدیر ارشد تحقیقات، زاین / رئیس و رئیس بخش محاسبات، امپریال کالج لندن

در آگوست 2021، کمیسیون اروپا بدون سر و صدای زیاد، پیشنهاد خود را برای مقررات جامع هوش مصنوعی (AI) و کاربردهای مختلف آن منتشر کرد.

قانون آینده آینده هوش مصنوعی (AIA) به طور قابل پیش بینی گسترده ای است و عمیقاً در مجموعه گسترده تر قوانین اتحادیه اروپا در مورد فناوری، حریم خصوصی و حقوق شهروندی گنجانده شده است. این قانون همچنین اولین تلاش قانونی با عظمت آن است که برای کنترل توسعه و استقرار برنامه های کاربردی هوش مصنوعی در یک حوزه قضایی طراحی شده است.

چالش‌ها – و در نتیجه، فرصت‌ها – برای استارت‌آپ‌ها و SMEها در زمینه هوش مصنوعی در اتحادیه اروپا در دو هدف اصلی قانون نهفته است:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور