فیلم ها را با کد ایجاد کنید [Free Tutorial]

عکس پروفایل نویسنده

@dazzatronدریک

بنیانگذار مشترک در Shotstack.io. قبلا Uber Marketplace.

ویرایش ویدئو هرگز چیزی نبوده که واقعاً از آن لذت ببرم. من اغلب ویرایشگرهای ویدئو را دست و پا گیر می دانم و حاضر نیستم وقت خود را صرف یادگیری استفاده از برنامه های حرفه ای ویرایش فیلم کنم. چه رسد به اینکه صدها دلار در سال با اشتراک Adobe پرداخت کنید.

من همیشه از برنامه نویسی لذت می بردم ، اساساً به دلیل انعطاف پذیری که به من می داد در ایجاد هرچه می خواهم – فقط به تخیل و مهارت من به عنوان یک توسعه دهنده محدود کنم.

https://www.youtube.com/watch؟v=TEadbcHczTQ

ویدئویی که در بالا نشان داده شده است جز کد دیگری ایجاد نشده است. برای طراحی یا ارائه این فیلم از هیچ نرم افزار ویرایشی استفاده نشده است ، فقط 40 قطعه JSON برای جمع آوری تمام عناصر جداگانه برای ایجاد یک فیلم کاملاً مرکب با استفاده از Shotstack API مورد نیاز است.

Shotstack ویرایش ویدئو را در مقیاس امکان پذیر می کند. API به شما امکان می دهد ویرایش ویدئوی خود را در JSON توصیف کنید ، و سپس با استفاده از زبان برنامه نویسی مورد علاقه خود صدها تا هزاران فیلم داده محور را همزمان در ابر ارائه دهید.

من این راهنما را نوشتم تا به شما نشان دهم که چگونه می توانید به جای نرم افزار از کدها برای ساخت فیلم های جالب و هنری استفاده کنید ، و امیدوارم این راهنمای کوچک الهام بخشی برای شروع ساخت فیلم های شخصی شما باشد.

ما شروع خواهیم کرد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور