فروش دارایی های Allied Properties Dangles Data Center | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — Allied Properties Real Estate Investment Trust، مالک شرکت هایی از جمله گوگل و مورگان استنلی، در حال تقویت ترازنامه خود است زیرا بدبینی بر آینده املاک اداری حاکم شده است.

مدیر اجرایی مایکل اموری در مصاحبه ای گفت که این شرکت کانادایی علاقه گسترده ای را برای فروش پیشنهادی مراکز داده در مرکز شهر تورنتو به خود جلب می کند، که در ترازنامه خود حدود 1.2 میلیارد دلار کانادا (883 میلیون دلار) ارزش گذاری می کند. این شرکت امیدوار است در سه ماهه دوم معامله ای را امضا کند.

او گفت که متفقین از این پول برای بازپرداخت بدهی استفاده خواهد کرد که باید شرکت را از فروش اوراق قرضه یا افزایش سهام برای پنج سال آینده رها کند، در حالی که نرخ ها و ارزش گذاری ها در حال حاضر منعکس کننده دیدگاه کاهشی در مورد املاک و مستغلات اداری است.

Emory که شرکت را تأسیس کرد و در ماه مه، زمانی که سیسیلیا ویلیامز به عنوان مدیر عامل شرکت می شود، رئیس اجرایی خواهد شد، گفت: «نه بازار اوراق قرضه و نه بازارهای سرمایه سهام در وضعیت فعلی برای ما جالب نیستند.

Emory گفت: «مشکل در حال حاضر احساسات است. ما روز خود را در آفتاب گذراندیم و دوباره آن را خواهیم داشت. اما امروز آن روز نیست.»

افزایش کار از راه دور باعث شده است که سرمایه گذاران و وام دهندگان به چشم انداز بلندمدت صاحبخانه های اداری با تردید نگاه کنند، زیرا آنها این سوال را مطرح می کنند که آیا فضاها مانند قبل از کووید پر خواهد شد یا خیر. داده‌های Kastle Systems نشان می‌دهد که اشغال دفاتر در 10 شهر بزرگ ایالات متحده کمتر از 50 درصد از سطوح قبل از همه‌گیری در هفته گذشته بود، در حالی که شهرهای کانادا مانند تورنتو، جایی که بسیاری از با ارزش‌ترین املاک متفقین در آن قرار دارند، به طور مداوم از همتایان آمریکایی خود عقب‌تر بودند.

این نگرانی‌ها هم بر سهام و هم بر اوراق قرضه صاحبخانه‌های اداری مانند Allied سنگینی کرده است. سهام آن بیش از 50 درصد نسبت به بالاترین رقم رسیده در سال 2020 کاهش یافته است، و بازده بازار آخرین انتشار اوراق قرضه متفقین حدود 6 درصد است، تقریباً دو برابر زمانی که اوراق بهادار در آگوست 2021 قیمت گذاری شد، که نشان می دهد چقدر هزینه بیشتری خواهد داشت. بر اساس داده های گردآوری شده توسط بلومبرگ، اگر اکنون دوباره تلاش کرد، قرض بگیرد.

فشار بیشتری در روز پنجشنبه از سوی سرویس سرمایه‌گذاران مودی وارد شد، که رتبه Baa2، دومین رتبه پایین‌ترین درجه سرمایه‌گذاری، را برای کاهش بالقوه مورد بررسی قرار داد. این ارائه‌دهنده رتبه‌بندی به سطوح بالای بدهی، ریسک اجاره و نقدینگی کوتاه‌مدت ضعیف‌تر اشاره کرده است – اگرچه می‌گوید فروش موفق مراکز داده کمک خواهد کرد.

اموری گفت که بررسی مودی تصمیم شرکت برای فروش دارایی‌ها را تایید می‌کند، که در ترکیب با افزایش درآمد حاصل از تکمیل پروژه‌های توسعه، سطح بدهی متفقین را طی دو سال آینده پایین می‌آورد.

او درباره فروش مراکز داده گفت: «نشانه های اولیه علاقه بسیار دلگرم کننده است. چشم‌اندازهای داخلی، چشم‌اندازهای آمریکای شمالی و جهانی وجود دارد.»

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور