فرایند طراحی لوگو: ارزش های تجاری ، تکرارها و Octavia – یک طلسم

عکس پروفایل نویسنده

ماه گذشته ، ما آرم خود را تغییر دادیم و اکنون یک طلسم جدید به نام Octavia داریم. آنچه شما نمی دانید این است که ما 7 تکرار با 20+ مدل برای آرم خود انجام داده ایم و کل مراحل 5 هفته طول کشیده است. از طرف دیگر ، طلسم ما فقط یک تکرار انجام داد ، اما هنوز هم با 20 مدل!

ما می خواهیم همه چیز را با انجمن خود به اشتراک بگذاریم ، بنابراین در این مقاله ، ما می خواهیم تمام تکرارهای مربوط به آرم و نظرات ما را برای هر یک از آنها به اشتراک بگذاریم. احتمالاً با برخی مخالف خواهید بود و حتی ممکن است آرم دیگری را ترجیح داده باشید. ما در طول این 5 هفته فهمیدیم که این روند چقدر ذهنی است ، حتی اگر سعی کنیم تا حد ممکن به اصول خود پایبند باشیم. بنابراین دریغ نکنید که نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید! مارک ما موجود زنده ای است که با گذشت زمان رشد خواهد کرد. هر بازخوردی که بتواند چیزی را به ما یاد دهد ارزش داشتن را دارد.

ارزشهایی که می خواهیم در برند خود منتقل کنیم

ما در حال ساخت یک پلت فرم ادغام داده ها هستیم که به شما کمک می کند داده ها را از هر منبع به هر مقصد تکرار کنید ، و نیاز به سازگاری با هر زیرساخت داده ای دارد. بنابراین تطبیق پذیری در مرکز آنچه ما می سازیم است.

این که بتوانیم هر منبع را به هر مقصدی وصل کنیم چشم انداز ما است ، بنابراین ما به مارک تجاری خود نیاز داریم اتصال.

Airbyte همچنین با هویت منبع باز و جامعه تعریف می شود. …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور