عینک هوشمند AR برای موفقیت در تجارت در سال 2020 استفاده می شود

عکس پروفایل نویسنده

@lindamalecajلیندا مالکاج

علاقه مندان به AR / VR ، متخصص بازاریابی در VSight: کمک و تعمیر و نگهداری از راه دور با AR

امروزه دستگاه های واقعیت افزوده (AR) ، مانند عینک های هوشمند ، از بسیاری جنبه ها به طور قابل توجهی بر زندگی روزمره ما تأثیر می گذارند. این عینک های هوشمند به عنوان یکی از ابتکاری ترین دستگاه های پوشیدنی در نظر گرفته شده اند. کاربردهای زیادی برای عینک های هوشمند از فعالیت های روزمره تا سه نوع فرآیند تجاری – مدیریت ، بهره برداری و پشتیبانی وجود دارد.

این فناوری عینک ، محتوای دیجیتال را در زمینه کاربر قرار می دهد. این دست را آزاد نگه می دارد ، به فرد کمک می کند تا از حواس پرتی جلوگیری کند و حتی امنیت را بهبود می بخشد. در طول این سال ها ، ما شاهد استفاده موفقیت آمیز از عینک های هوشمند همراه با تقاضای فزاینده مشاغل برای پذیرش این نوع دستگاه های پوشیدنی بوده ایم. اثبات مزایای بیشمار برای مشاغل ، محبوبیت و اثربخشی عینک های هوشمند را افزایش می دهد.

عینک های هوشمند AR اگرچه توسط کارمندان برای کار موثرتر مورد استفاده قرار می گیرد ، اما ویژگی های یک دستگاه عالی را نشان می دهد که به ایجاد ارزش های شرکتی برای مشاغل کمک می کند. روز به روز ، عینک های هوشمند AR با کمک از راه دور در بسیاری از صنایع تغییر دهنده بازی هستند. بیایید نگاهی دقیق تر به راه حل های ارائه شده این عینک های هوشمند بیندازیم.

همکاری

عینک های هوشمند AR به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور