عصر اقتصاد توجه و تأثیر مخرب آن: استدلال به عنوان مثال

عکس پروفایل Madhav Kunal Hacker Noon

Google ، LinkedIn ، Facebook ، Instagram ، Snapchat ، Twitter ، Gmail ، Amazon ، Apple ، Discord ، WhatsApp ، Telegram ، Medium ، Spotfiy. همه امروز خواهان توجه ما به هر پلتفرم ممکن هستند.

اینترنت بزرگترین آزمایش مهندسی اجتماعی در تاریخ بشر است و ما در حال رسیدن به اوج اشباع رسانه های دیجیتال و مهندسی اجتماعی هستیم زیرا همه مجبورند برای جلب توجه همه رقابت کنند. چگونه در جنگی که تأمین توجه ما خطی است اما تقاضای توجه نمایشی است ، پیروز می شویم؟

تامین توجه ما بسیار محدود است اما تقاضای توجه ما فقط در حال افزایش است که اینترنت هر روز آشفته تر می شود و بیشتر و بیشتر با شرکت ها ، کارآفرینان و منابع رسانه ای اشباع می شود که برای توجه ما در سیستم عامل ها ، دستگاه ها و رسانه های اجتماعی مختلف رقابت می کنند. ما در یک اقتصاد توجه محور مبتنی بر فناوری تبلیغات هستیم که ناپایدار و زیر سوال می رود ، اما با ادامه تحولات دیجیتال ، راهپیمایی بی رحمانه خود را با سرعت بیشتری ادامه می دهد.

TechCrunch | آیا اقتصاد تبلیغات اینترنتی در شرف تجمع است؟ مصاحبه ای با تیم هوانگ در مورد کتاب جدید خود ، “بحران توجه زیر فشار”

من از چند سال پیش خیلی دقیق به این فکر فکر کردم و فقط با احتیاط و هوشیاری بیشتری رشد کردم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور